Mijn zoon Zwoemba is zo lief geweest om de reportage op Youtube te zetten :Kan iemand uit de streek ons eventueel de beelden van de regionale TV bezorgen ?
Ohja, mijn 5 seconden beroemdheid, ik beschouw het als "Knight Rider", ook hier acteerde de auto beter dan de acteurZo,was weer een prachtige dag met zeer mooi weer en een prachtige rit!
Complimenten aan Geert en de rest van de organisatie![]()
Het gezelschap voor deze dag was ook weer zeer aangenaam![]()
En als kers op de taart zag ik gisteravond op de regionale t.v. nog een mooie reportage van de Giro met jawel vol in beeld de Gtv en Kristal en Manu die het dak van de Duetto naar beneden doen.Ook Marino nog vol in beeld en intervieuw vanuit de rijdende Montreal.![]()
Ik had jammer maar helaas geen gelegenheid om de reportage op te nemen.Wie wel? En kan het eventueel online zetten???
Nu heb ik nog meer hartzeerMijn zoon Zwoemba is zo lief geweest om de reportage op Youtube te zetten :Kan iemand uit de streek ons eventueel de beelden van de regionale TV bezorgen ?
![]()
KLik .
Bij garage D'houwer?Nu heb ik nog meer hartzeerMijn zoon Zwoemba is zo lief geweest om de reportage op Youtube te zetten :Kan iemand uit de streek ons eventueel de beelden van de regionale TV bezorgen ?
![]()
KLik .![]()
, volgende keer moet ik er zeker opnieuw bij zijn
(75 is inmiddels naar garage gesleept voor nieuwe delco en einddemper)
Ja,leuk he.Ohja, mijn 5 seconden beroemdheid, ik beschouw het als "Knight Rider", ook hier acteerde de auto beter dan de acteurZo,was weer een prachtige dag met zeer mooi weer en een prachtige rit!
Complimenten aan Geert en de rest van de organisatie![]()
Het gezelschap voor deze dag was ook weer zeer aangenaam![]()
En als kers op de taart zag ik gisteravond op de regionale t.v. nog een mooie reportage van de Giro met jawel vol in beeld de Gtv en Kristal en Manu die het dak van de Duetto naar beneden doen.Ook Marino nog vol in beeld en intervieuw vanuit de rijdende Montreal.![]()
Ik had jammer maar helaas geen gelegenheid om de reportage op te nemen.Wie wel? En kan het eventueel online zetten???
![]()
Misschien moeten we een "the car's the star" photoshoot houdenJa,leuk he.Ohja, mijn 5 seconden beroemdheid, ik beschouw het als "Knight Rider", ook hier acteerde de auto beter dan de acteurZo,was weer een prachtige dag met zeer mooi weer en een prachtige rit!
![]()
Het was ook het televisiedebuut van mijn Gtv,zijn 5 seconds of fame.
We moeten er eens werk van makenFotoshoot Alfetta Gtv versus Montreal lijkt me een leuk idee.
Doe maar eens een voorstel,en dan nog een goede fotograaf.We moeten er eens werk van makenFotoshoot Alfetta Gtv versus Montreal lijkt me een leuk idee.