Meer later .

Merci Petrick .niet helemaal op z'n plaats misschienen een beetje aan de late kant
![]()
(het verhaal van mijn leven
),
maar hier ziet u hoe KUNST geboren wordt:
![]()
patrick
"redelijk aangenaam": wat mij betreft: het understatement van het jaar!!!k heb trouwens nog niet vermeld dat het redelijk aangenaam was om naast jou in de GTV te zitten , ook al was het maar even . Maar wel heel warm .![]()
Klasse!Echt een portrettentrekker !!!![]()
Geen probleem want :Ben er vandaag al mee door je wijk gereden !!!Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()
![]()
En eerstdaags komen we aanbellen, met de ganse avensis club !!! (Allemaal leeftijdsgenoten van Manu, op mij na)
"redelijk aangenaam": wat mij betreft: het understatement van het jaar!!!k heb trouwens nog niet vermeld dat het redelijk aangenaam was om naast jou in de GTV te zitten , ook al was het maar even . Maar wel heel warm .![]()
![]()
"wel heel warm": inderdaad, objectieve vaststelling (raampjes stonden nochtans helemaal open)![]()
U bent een goed verstaander ."het was maar even": de nadruk ligt op: 'máár' en is hopelijk een impliciete verzuchting naar de toekomst toe.
Voor degenen die het niet zouden begrijpen :Geen probleem want :Ben er vandaag al mee door je wijk gereden !!!Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.![]()
En eerstdaags komen we aanbellen, met de ganse avensis club !!! (Allemaal leeftijdsgenoten van Manu, op mij na)
" Je lijkt ouder in de auto van je ouders , win je eigen auto " ( Dixit StuBru )
Manu .