Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3957
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

zo jul 19, 2009 17:15

Dit was een fantastische nachtrit! en de luikjes zijn hier net weer open! De rit had alles; verrassende puzzelmethodes, leuke weggetjes, goed weer, mooie zonsopgang en ga zo maar door.
Wij hadden ons voorgenomen, ivm het standaard tijdgebrek bij de nachtrit voor het oplossen van alle puzzels, om op tijd te starten. Toen we weg wilden rijden bij Lukas de Vries kwamen Petter en Cooper net aanrijden dus dat plan viel in het water, we gingen samen op pad en startten daarom als één na laatste.
Al kort in de rit kwamen we de pechvogels van de nachtrit tegen, de equipe met de 156 V6 met pech langs de weg. Uiteraard zijn wij gestopt en hebben we hen geholpen tot duidelijk was dat de Wegenwacht onderweg was. Vooral opvallend voor ons was dat de lokale bevolking zich ook bekommerde om de gestrande puzzelaars, super! Het kostte veel tijd maar ik was, als ik in hun schoenen stond, ook heel blij geweest met hulp.

En wat een mooie etappes, een regelmatigheidsproef waar 30km/h gereden moest worden (ik had een mooi tooltje mee die de gemiddelde snelheid kon berekenen maar wist niet hoe ik die bij de start moest resetten.....) die wij ook niet harder konden rijden ivm de bodemvrijheid, of eigenlijk het gebrek daar aan, de route waarin de kraaltjes aangaven waarheen je moest rijden (oom agent begreep volgens mij weinig van al die Alfa's in het dorp waarvan de passagiers met kraaltjes zaten te spelen), de spooktocht door het bos met de hunebedden, de 'zoek het lekker zelf uit' route waarin we zelf het volgende startpunt zonder aanwijzingen moesten zien te vinden (en dus de verkeerde hadden gevonden), Nog een keer hunebedden (hoe kan je als kip zonder kop midden in de nacht een heidegebeid inlopen op weg naar een heuvel zonder te weten waar het hunebed ligt, en hier achter komen als je boven op die heuvel staat...., teruglopen dus naar het infobord om dan rechtstreeks naar het hunebed te wandelen), Russische roulette met de route-aanwijzingen een kaart met grenzen als route-aanwijzing en de letters bij de X-en opd e kaart zoeken.


Dit was echt een rit die zo enorm goed in elkaar stak, geen klachten en alleen maar complimenten! (hoewel, het nieuwe onderstel van onze bolide liet te wensen over, vering was er nl nagenoeg niet...... Mijn maag is nog steeds onrustig).

Ik vergeet nog bijna alle dieren die wij gezien hebben, het absolute hoogtepunt was hierbij wel de witte uil die langs de route op een paal zat, wij remden bij de uil af waarna deze wegvloog. Met onze 1.000.000 candles lamp heb ik hem in de nacht in zijn vlucht gevolgd, wat een ongelooflijk mooi gezicht zeg, een oplichtende vliegende uil midden in de duisternis, om nooit te vergeten!

Bedankt!
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

Re: RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

zo jul 19, 2009 17:48

Nachtrit was supergaaf,we hebben heel erg genoten,was leuk om achter rob aan te vliegen met snelheden die eigenlijk niet prettig zijn met een verlaagde 75 :lol:
Om half 3 bij de tussenstop het voor gezien gehouden,we zaten er helemaal doorheen.
Zo hard reed ik niet, jij werd nota bene ingehaald door een 73 jarige toen je achter me reed ;) Hij vond nog wel dat ik te langzaam reed :D

Overigens heb ik ook echt genoten van de Russische roulette en de kraaltjes. Wel heel veel tijd verloren door bij de eerste bij de verkeerde klokkenstoel te beginnen (zoals de helft van de mensen volgens mij :P ) en bij de kraaltjes door de multi interpretabele start aanwijzing en een keer een verboden in te rijden weg te hebben gemist. Daardoor helaas 2 etappes niet kunnen rijden (9 en 10). Ook waren het begin, de rust en het eind punt heel goed geregeld. In totaal wel super genoten, heerlijke rijders wegen met toen het weer licht werd mooie omgevingen. Die Russische roulette mag van mij wel vaker.

Uiteraard heb ik ook nog een kleine opmerking, de aangegeven afstanden waren allemaal wel heel erg ruim genomen. Ik dacht eerst dat het aan mijn auto lag, maar ik hoorde dat er veel meer mensen waren die er last van hadden. Hierdoor ook vaak verkeerd gereden.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3957
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

zo jul 19, 2009 18:39

En 'De kraaltjes':

Afbeelding
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3037
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

zo jul 19, 2009 20:05

Ook hier weer een beetje op de wereld na de editie 2009 van de nachtrit :D
Na thuiskomst en 540 KM verder, vast gesteld dat ik ruim 26 uur de ogen op had en het wel een moo moment vond om de luiken even te laten rusten :mrgreen: Kon ik ook mooi even mee uitrusten ;)

Aller eerst dank voor de organisatie voor de leuke en uitdagende rit.
Ondanks dat we moeite hadden met het nieuwe puzzel systeem van de kraaltjes, dit wel erg leuk gevonden.
Net als het Russische roulette systeem. Leuke puzzel alternatieven om je weer even scherp te maken ;)
Jammer dat dit niet lukte door het gevecht tegen de vermoeitheid :roll:
Op naar volgend jaar.

Oh ja, de uitlaat was een soort van dicht tot in Lemmer, daarna presenteerde het probleem zich weer zoals ik zaterdagochtend vroeg mee starte.....

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Gebruikersavatar
0170Spider
Full Member
Full Member
Berichten: 490
Lid geworden op: ma sep 08, 2008 17:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer: Website

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

zo jul 19, 2009 22:37

Zo, hier ook weer wakker. Helaas hebben we van deze rit niet echt kunnen genieten doordat onze auto ons flink in de steek heeft gelaten. Ronald vond ons bij de inschrijving maar mietjes omdat we niet met de Spider gingen, en dat hebben we geweten ook. De Patserbak wilde tijdens de eerste etappe net na het tellen van de klompen nog maar een heel klein stukje rijden en viel toen uit. In het donker constateerden we dat er te weinig olie inzat, die dus bijgevuld met heel veel dank aan twee andere equipes die wel olie bij zich hadden. Daarna wilde hij wel weer starten, en toen was de wegenwacht er intussen ook al. Die kon tig oorzaken bedenken maar ook niet direct een oplossing bieden en omdat de motor weer draaide zijn we daarna gelukkig zonder problemen verdergereden. Daardoor wel de regelmatigheidsproef gemist (daar zijn we toch al niet goed in, dus dat was niet erg) en helaas ook weinig tijd overgehouden voor de restant etappe. De droom van het kampioenschap nu toch maar begraven :cry:
De auto heeft het overigens gedaan tot aan de afrit Delft Zuid. Daar viel hij weer uit. Aan de olie ligt het niet, die zit er nog ruim voldoende in, en ook de andere vloeistoffen zijn ok. Met een half uurtje wachten konden we alsnog op eigen kracht naar huis. Maar wat nou het echte probleem is zullen we toch de garage maar laten uitzoeken. Misschien nu toch maar weer wel te koop zetten :roll:

Wat verder wel leuk was: met dank aan de bijbels in de kofferbak eindelijk eens echt goed kunnen scoren op de opwarmfoto's, 1 foto zelfs bijna letterlijk teruggevonden (helaas zonder dat erbij stond welke auto het was). En zowel door Hemrik en Wijnjewoude als Roden gekomen, de plekken waar wij beiden als kind ieder heel veel zomervakanties hebben doorgebracht.

Oja, en vanmiddag toch nog maar even aan Hotel Assen doorgegeven dat we die twee warme drankjes die we vanochtend hadden genoten ook nog wilden betalen. Totaal vergeten om die af te rekenen...

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 00:01


Ik vergeet nog bijna alle dieren die wij gezien hebben, het absolute hoogtepunt was hierbij wel de witte uil die langs de route op een paal zat, wij remden bij de uil af waarna deze wegvloog. Met onze 1.000.000 candles lamp heb ik hem in de nacht in zijn vlucht gevolgd, wat een ongelooflijk mooi gezicht zeg, een oplichtende vliegende uil midden in de duisternis, om nooit te vergeten!

Bedankt!
Dat was een kerkuil, die hebben wij niet gezien, wel meerdere steenuilen. Ook een hert, veel konijnen en hazen en een grote hoeveelheid kamikazehoutduiven. Hoogtepunt qua fauna voor ons was een das bij Roderwolde, die een meter of 30 voor ons de weg af rende toen we er aan kwamen.

Gebruikersavatar
Engine
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 507
Lid geworden op: ma jan 19, 2009 21:47
Locatie: Betuwe

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 09:42

Kerkuil ook gespot. Bij ons bleef ie gewoon zitten en keek ons aan. Beetje spooky wel. Een heel jong hertje/ree (ging erg snel) in de bermkant gezien, honderden konijnen en hazen, een keer een vos en een keer een das en overstekende veldmuizen. Ja, tijdens zo'n nachtrit ben je zo gefocust bij het zoeken dat je alles ziet. Uitwerpselen van runderen tijdens het bezoek aan de hunnebedden gelukkig net kunnen ontwijken :lol:

Ik vondt het een heel erg leuke rit. Zeker een succes de nieuwe puzzelmethodes en ook de opdeling in etappes vond ik wel wat. Over het feit dat de nachtrit langer is dan je kan rijden in de tijd, goed dat dit van te voren was aangegeven. Dan kan je met wat strategische keuzes proberen zoveel mogelijk binnen te halen. Wel komt de nadruk wel erg te liggen op het haasten, wij hebben onze snelheid echt fors moeten opvoeren vergeleken met hoe we normaal puzzelen en dat in combinatie met dit type weggetjes heeft toch wat engere ABS ingrepen als gevolg gehad. Valt me ook op bij andere ritten dit seizoen dat de tijd aan de krappe kant is.

Aftrap was met het bekende blad met fotovragen. Een serie vage foto's van Alfa types, vaak ook alleen maar de onafgebouwde body. Bij eerdere puzzelritten is een antwoord als bijvoorbeeld 33 niet goed, dan moet je nog aangeven of het een type I, II of III is, en liefst nog welke motor. Hier hebben we dus uitgebreid aan gewerkt. Na een rondje over het parkeerterrein en de beide bedrijven al wat hints gevonden. Lange discussie of de vorm van de C stijl op de laatste foto nu van een 75 of 33 was. Uiteindelijk de hint gevonden in het feit dat de knik in het achterste deurruitje (vergelijkbaar met BWM's hofmeisterknik, het enige stukje design geschiedenis naast de nieren bij hun) bij een 33 hoger zat als bij de 75. Toen viel ook op dat de foto ervoor eenzelfde schutbord had, en dat het hier ook om een boxer versie ging. Verkeerd gegokt op een 33 type 1 (was een Sud), de andere gehouden op een type 3, waar nu alleen 33 al goed was. Zelfde iets met de Bertone, de officiele naam is namelijk Giulia 1300 GT voor zover wij wisten, of klopte het 1300 niet? Hint zat in het aantal ventilatie gaten in de neus en in een Bertone body in het bedrijf. Wij denken nog steeds dat het een 1300 was op de foto. 24HP gevonden aan de hand van de vorm van de radiateur en een foto in een alfa boek. Anderen waren vrij duidelijk met onze gecombineerde kennis.

Eerste etappe gelijk voor de deur hebben we al zitten stoeien. De eerste routeaanwijzing bleek geen bolletje te hebben en moet je dus eigenlijk negeren, kwamen we met wat hulp van anderen achter (dank u :wink: ). Daarna eigenlijk zonder al te veel bijzonderheden verder kunnen rijden. Midden in deze etappe een sectie waar je een gemiddelde snelheid moest rijden van checkpoint naar checkpoint, nog nooit eerder geprobeerd. Het ging ons naar onze eigen berekeningen erg goed af. De gok is natuurlijk dat je niet weet hoe lang het is naar het volgende checkpoint, wij gokten dat het of binnen dat stuk weg zou zitten, of een heel eind verder zodat je mogelijkheid om verschillen in het oprijden van een andere weg te compenseren. Voor beiden dezelfde strategie dus, 1e stuk heel strak gemiddelde proberen te rijden. Het bleek dus in dat stuk weg te zitten, een sectie van 1500m. Vol gas bij het wegrijden, heel strak de snelheid aanhouden 30 a 31 km/h, bij het eind zo laat mogelijk gas los en remmen. Hier het voordeel van een heel nauwkeurige snelheidsmeter, een drive-by-wire gaspedaal en het feit dat het een diesel is. Maakt het constant rijden een stuk makkelijker. Nadeel is dat het een 156 sportpakket is, dus met verlaagd onderstel, en inclusief 3 personen en een grote lading aan eten en drinken. Op dat weggetje dus toch regelmatig hard de grond geraakt :cry:
Dan ter afwisseling even een rondje door het bos wandelen, zeker geslaagd en je wordt weer even goed wakker. En daarna, de zoek het zelf uit etappe. Tja, ook wij hadden de fout dat we bij de verkeerde klokkestoel stonden. Op zich een erg goede instinker, wel heeft het ons erg veel tijd gekost voordat we het doorhadden.
De route daarna (met cijfers die bepaalde acties aangeven) lijkt namelijk vrij lang te kloppen, en je komt ook over de Moskouwei en je steekt die vaart over. Na 2x onze stappen na te zijn gelopen, met behulp van de landkaart (op de navigatie) in ieder geval een paar van de punten waar vragen stonden gevonden. Hier hebben we echt veel tijd en punten verloren.

Dan moet je voor de volgende etappe beginnen bij die klokkenstoel. Toen kwamen we er pas achter dat we bij de verkeerde stonden, want er was nergens in de omgeving een Blijlevensweg (of iets wat erop leek, weet niet meer wat de preciese naam was) zoals aangegeven in de routeaanwijzingen. Dat bleek een paar kilometer verderop te zijn. Misschien een verbeterpuntje zou zijn om hier wel een vaste referentie te geven. Zonder kaartmateriaal van de omgeving of nog beter een navigatie kom je er dan namelijk niet uit en mis je nog meer.

Het stuk daarna ging vrij goed, wel wat moeite gehad met een paar van de vragen om te vinden. Ook een paar keer gehad dat we ergens moesten afslaan waar dat volgens de navigatie niet kon, zelf ook op blijven letten dus. Verder kan ik me daar niet zo heel veel meer van herinneren. We waren vervolgens om 2:15 op het rustpunt. Antwoorden ingeleverd en snel weer de weg op, want de tijd is krap. Weinig meegekregen van het rustpunt dus en van de rust. Vlak na ons kwam nog een vrij grote groep aan.

Dan weer even een gat in mijn geheugen; gewoon luisteren naar wat de navigator zegt en doen.
Het stuk daarna met kraaltjes was ook een leuke afwisseling. regelmatig discussie over of het nu wel of geen wegen waren, misschien wel een fietspad. Op een gegeven moment toen we op 3/4 waren raakte het touwtje los en vlogen de kraaltjes door de auto...... Gelijk maar doorgereden naar het eindpunt van die etappe, het TT circuit.

Hierna strategie. Het was zo'n beetje 5 uur en omdat we toch wat moeite hadden met sommige van de vragen over Alfa maar besloten die etappe niet te doen. Het intekenen van de kaart met barrieres was niet zo'n probleem na de branato rit, maar onder de vermoeidheid toch een keer een fout erin gemaakt. Bij het uittekenen van de route gelijk aftakkingen gemaakt waar we even van de route konden afwijken om naar de X en te rijden in cirkels. Zo rijd je eigenlijk 2 etappes in 1. Het begon ook al lichter te worden dus de gang zat er weer een beetje in en de ergste vermoeidheid was over. Kwart over 6 hadden we onze route gereden en de bordjes gevonden (die trouwens goed spiegelen in het licht van de koplampen en dus goed te vinden waren). De instinker met de X die in een stuk tekst op de kaart verstopt stond hadden we ook niet gevonden, wel een leuke trouwens.

Daarna nog de etappe gekozen met de bolletje pijltje en geprobeerd zoveel mogelijk daarvan te rijden. Deze liep voor een deel al richting eindpunt dus dit was goed te combineren. Hier nog in een groepje terecht gekomen. Bij de vorige etappes waar we dus zelf de routes hadden uitgetekend hadden we helemaal niemand meer gezien wat een beetje verontrustend is. De laatste vraag uit deze laatste etappe overgeslagen. Door naar het eindpunt en nog wat niet gevonden vragen op de gok ingevuld en ingeleverd.

Bij het doornemen van de vragen telde ik bij ons toch wel veel foute antwoorden, dus schatte ik ons op als laag in de top tien. Het kwam voor mij als een totale verrassing dat we 1e bleken te zijn :shock: Verder bleken we ook nog 3e te zijn bij de proef met de gemiddelde snelheid, en hebben met dank aan de sponsor een italiaans kookboek in ontvangst genomen (bij de volgende nachtrit hangt de 156 dus nog lager boven de weg :lol: )

De nachtrit zonder fouten te maken lukt haast niet, het gaat erom dat je minder fouten maakt als de rest blijkt maar weer.
2-boxer: '65 Panhard 24BT
4-boxer: '75 AlfaSud
3-cil: '06 C1
4-cil: '81 Suzuki Sc100
4-cil: '97 Alfa Romeo 164
4-cil: ;21 Citroen/Possl campervan
4-cil: '22 Alpine
V-4: '73 Saab
V-8: '88 Corvette
EV: '21 Ioniq5

GTAsw
Full Member
Full Member
Berichten: 265
Lid geworden op: zo jul 23, 2006 19:09
Locatie: Aalst (Gld)

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 10:53

Marcel, jij hebt het blijkbaar erg druk op je werk! ;P
156 GTA sw '02

Gebruikersavatar
Engine
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 507
Lid geworden op: ma jan 19, 2009 21:47
Locatie: Betuwe

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 10:59

ach, een stukje proza wat ik offline al had gemaakt en op m'n werk gepost heb. Als ik er lang over doe om een reactie te typen wordt ik automatisch uitgelogd op de site en is het weg namelijk.
2-boxer: '65 Panhard 24BT
4-boxer: '75 AlfaSud
3-cil: '06 C1
4-cil: '81 Suzuki Sc100
4-cil: '97 Alfa Romeo 164
4-cil: ;21 Citroen/Possl campervan
4-cil: '22 Alpine
V-4: '73 Saab
V-8: '88 Corvette
EV: '21 Ioniq5

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6728
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 11:08

Zo te zien was dit weer een geslaagde editie van de Nachtrit!
Leuk om de foto's in het donker te zien, ik proef de voorgaande edities weer.

Helaas dit jaar niet van de partij, eerst mijn verjaardag gevierd op zaterdag en zondag een toertocht van 600 kilometer gedaan op de motor (Zuid-Limburg).
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

alfakbrio
Junior Member
Junior Member
Berichten: 57
Lid geworden op: zo jan 18, 2009 13:55
Locatie: zeeland (N.Br.)

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

ma jul 20, 2009 22:52

Zo weer een beetje bij geslapen, na 28 uur onder weg te zijn geweest en 650 Km verder (thuis).
Hadden we genoten van de mooie etappes, we hebben ze niet alle maal kunnen rijden.
Dat krijg je als je nog maar een jong Alfa hart hebt (NewBie) eerste Alfa,is onze kennis nog zeer gering.
Maar uiteraard lof voor de organisatie =D> , al was het donker ook genoten van vele als eerder genoemde dieren.
Het puzzelen moet nog een stuk beter, maar gestart en gefinist zijn telt voor ons als een overwinning.
mijn eerste Alfa

Gebruikersavatar
alfagrl
Member
Member
Berichten: 158
Lid geworden op: zo mar 15, 2009 20:16
Locatie: 0317

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

di jul 21, 2009 10:35

Mijn eerste nachtrit, ik vond het super! Door onze klokkenstoel dwaling :oops: ontstond spontaan een lotgenoten troepje met Brolli21 en het koffieblik (nummerbord begint met DE :wink: )
Met een pittig vaartje, veel keren en tussendoor wat puzzelen kwamen we uiteindelijk zo ongeveer als laatsten in het theehuis.
Brolli21 nokte daar af, DE's navi kon het al een poosje niet volgen (logisch ook als je Amerikaanse bent) dus ook de volgende etappe's was het koffieblik 'hot on our tail' :driving:

Door de grote variatie in navigatietypes en de verplichte uitstapjes om in het donker steenklompen of treinsporen te tellen hebben we eigenlijk nauwelijks inkakmomentjes gehad,
wat dat betreft zat deze rit doordacht in elkaar. Nou ja, op wat meterafwijkingen na en dat het echt niet te doen was in de tijd... je wilt hem eigenlijk toch helemaal rijden.
Maar volgend jaar ben ik zeker weer van de partij! Wederom hulde voor de organisatie.
"A bend in the road is not the end of the road. Only if you fail to make the turn"

Gehad: 147 1.6 TS, Giulietta 116 2.0, zoefdel 75 2.0 TS, GT 1.9 Q2

Gebruikersavatar
Engine
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 507
Lid geworden op: ma jan 19, 2009 21:47
Locatie: Betuwe

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

di jul 21, 2009 12:26

Wie is er wel begonnen bij de goede klokkestoel? Ik weet tot nu toe maar 2 equipes.....
2-boxer: '65 Panhard 24BT
4-boxer: '75 AlfaSud
3-cil: '06 C1
4-cil: '81 Suzuki Sc100
4-cil: '97 Alfa Romeo 164
4-cil: ;21 Citroen/Possl campervan
4-cil: '22 Alpine
V-4: '73 Saab
V-8: '88 Corvette
EV: '21 Ioniq5

Gebruikersavatar
steve artc143
Full Member
Full Member
Berichten: 268
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 11:00
Locatie: Heerenveen

RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

di jul 21, 2009 12:41

Wij ook toevallig kwam ik elke dag langs deze klokkenstoel vanwege mijn werk als touringcarchauffeur
The absolut expression of italian technology

Was driving a 156 2.4 JTD Berline

Was driving a 156 1.9 jtd sw squadra equiped

Now driving 166 2.0 twin spark

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3957
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

Re: RE: SCARB 18/19 juli: Nachtrit La Notte del Nord

di jul 21, 2009 12:42

Wie is er wel begonnen bij de goede klokkestoel? Ik weet tot nu toe maar 2 equipes.....
Wij ook niet. We hadden wel de juiste Klokkenstoel op de kaart opgezocht en waren op weg daarheen maar zagen het verkeersbordje naar de 'verkeerde' Klokkenstoel en zijn die gevolgd, stom......
Wij hebben ons wel voorgenomen om volgend jaar vroeg te starten. Dit jaar waren we vroeg bji de start en hadden wij ons vroeg ingechreven (startnr 5) maar kwamen bekenden tegen en hebben voor de gezelligheid gekozen. Op zich hadden we daar geen spijt van maar vonden het wel jammer dat wij veel etappes niet hebben kunnen testen, het zag er nl op papier heel goed uit.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa

Terug naar “Evenementen”