Voor de volgende rit reken ik op een stortvloed aan commentaarDink en Olaf: sportief dat jullie aangeven de kritiek gelezen te hebben en dat deze waar mogelijk meegenomen wordt. Ik heb zeker een leuke rit gehad (net als de rest van het seizoen) en zal zolang ik het leuk vind ook zeker gewoon blijven komen puzzelen hoor. Er zijn altijd wel wat "verbeterpuntjes" te noemen die een volgende rit gewoon nog leuker en mooier maken, ik hoop dat jullie de opmerkingen in dit topic dan ook zo opvatten. De hoge opkomst en de grote hoeveelheid "vaste klanten" zal voor jullie hopelijk een aanwijzing zijn dat jullie het gewoon heel goed doen en dat de meeste mensen graag zien dat jullie er mee doorgaan.
Dan reed je wel érg langzaam......en een mislukte foto onderweg van een passerend eekhoorntje.
Ik remde er speciaal voorDan reed je wel érg langzaam......en een mislukte foto onderweg van een passerend eekhoorntje.
je bedoelt zeker die foto's die ik geprobeerd heb te maken van je leuke sudje ? Komen eraan hoor, maar de compu waar ik dat normaal mee regel ligt er even af...Ik mis hier overigens fotobijdragen van anderen?
De tegenfoto was helaas heel erg b-b-b-bew-w-wo-o-g-en-n-nje bedoelt zeker die foto's die ik geprobeerd heb te maken van je leuke sudje ? Komen eraan hoor, maar de compu waar ik dat normaal mee regel ligt er even af...Ik mis hier overigens fotobijdragen van anderen?
Beste Berlina155,Voor Zagato_Olaf:
Er is een verschil tussen een mening en een feit. Ik schrijf mijn mening en heb het nergens over feiten. Voor mijn mening baseer ik mij op een routeboek waarin staat dat u voor elke juist beantwoorde vraag (let ook op de spelling) 1 punt geeft. Een onvolledig antwoord levert geen punten op. Een en ander ter beoordeling van de organisatie. De organisatie bepaalt bij een gelijk puntenaantal door middel van het resultaat van de behendigheidsproef en daarna door middel van loting op welke plaats u bent geëindigd.
Gezien de vragen is het bijna onvoorstelbaar dat er niet een flink aantal mensen gelijk geëindigd zijn met 0, 1, 2 en 3 fouten. Maar goed, dat is slechts mijn mening en niet gebaseerd op uw feitenkennis. Helaas zijn de antwoorden en de einduitslag niet in deze topic verschenen waardoor e.e.a. wellicht transparanter was geweest.
.
Hallo WhizzMan,Dink en Olaf: sportief dat jullie aangeven de kritiek gelezen te hebben en dat deze waar mogelijk meegenomen wordt. Ik heb zeker een leuke rit gehad (net als de rest van het seizoen) en zal zolang ik het leuk vind ook zeker gewoon blijven komen puzzelen hoor. Er zijn altijd wel wat "verbeterpuntjes" te noemen die een volgende rit gewoon nog leuker en mooier maken, ik hoop dat jullie de opmerkingen in dit topic dan ook zo opvatten. De hoge opkomst en de grote hoeveelheid "vaste klanten" zal voor jullie hopelijk een aanwijzing zijn dat jullie het gewoon heel goed doen en dat de meeste mensen graag zien dat jullie er mee doorgaan.