Vorig jaar Hans, zaten velen net als ik ook in Italia BLR2010, vandaar deze toename denk ik.
Hulde Hans alias Dinky en crew voor al dit werk!
Volgens deze link ligt Parking A achter de hoofdtribune???Ik mag met de Giulietta op Parking A parkeren... Weet iemand waar dat precies is?
Daarom had ik ook de dubbele hoeveelheid aangevraagd, maar dat bleek dus nog niet genoeg Vandaar dus later een tweede partij.Vorig jaar Hans, zaten velen net als ik ook in Italia BLR2010, vandaar deze toename denk ik.
Dat zal dan inderdaad bedoelde Parking zijn.Volgens deze link ligt Parking A achter de hoofdtribune???Ik mag met de Giulietta op Parking A parkeren... Weet iemand waar dat precies is?
Lay-out
hebben we als SCARB uiteraard. De Klaverblaadjes en acceptgiro's voor de donateursbijdrage gaan uiteraard als partijenpost. Maar als je er 180 aanbiedt, betaal je voor 250 (is tegenwoordig minimum aantal, was 100). Dus da's toch postzegels plakken, of Dink had ff naar Delft moeten komen, daar staat de frankeermachine van de SCARBDink tip: Port betaald stempel en een post-debiteuren-nummer aanvragen. Kost niks, is goedkoper zelfs (bulkpost, hoewel dit eigenlijk geen aantallen zijn...) en spaart tijd.
Koud kunstje... gewoon delegeren naar de juiste persoonMooie etiketten trouwens, DInk
Hmm, nummer 150 hier. Volgende keer moet ik dus iets alerter zijn .Ik krijg bij het afhalen van de spullen bij de organisatie vrijwaringsformulieren mee. Wie de baan op gaat vult deze in en houdt hem gereed bij het naar het opstelvak gaan en geeft het af aan het circuit personeel. Zonder ingevuld formulier geen baantoegang.Nog een vraagje: Moet je vooraf weer een vrijwaringsclausle invullen? Waar kan ik deze downloaden?
TIP: Om tijd te besparen kan je het formulier alvast zelf printen, de pdf kan je hier vinden.
Let wel: het is nog steeds niet bekend hoeveel mensen de baan op kunnen, mogelijk weet ik dat pas zondag.
Alle kaarten zijn inmiddels gepost, de wachtlijst is weggewerkt en we zijn met 180 auto's vertegenwoordigd, meer dan drie keer zoveel als vorig jaar.
De SCARB staat op de paddock, dus binnen het circuit na de tunnel. De Giulietta's die niet via de SCARB maar via Alfa Romeo NL hebben ingeschreven, staan inderdaad achter de hoofdtribune op parking A, dus voor de tunnel. Heb je alleen entreekaarten geregeld (dus die emailtickets), moet je buiten het circuit parkeren. Mocht je parkeerkaarten hebben gescoord, zou ik wel gaan poetsenstaan we nou op de parking, of op het padock. Ik dacht dat het om padock kaarten ging, niet om parking kaarten namelijk....
Niet lullig bedoeld maar als het die stoffige parking is hoef ik hem niet te poetsen
Alleen op deze manier kunnen alle SCARB leden die zich hebben ingeschreven terecht binnen de poort, en dus zonder parkeerkosten. Maar als jij met een 147 komt sta je op de paddock.staan we nou op de parking, of op het padock. Ik dacht dat het om padock kaarten ging, niet om parking kaarten namelijk....