0600 uur van huis gegaan even tanken en rustig naar Assen. Tot aan de afsluitdijk motregen gehad en dacht mij mezelf zal toch niet he. Maar het weer knapte al aardig op in het hoge noorden. Lekker vroeg bij de keuring aangekomen 0800 uur , blijken mijn remlichten het niet te doen en dan mag je het circuit niet op. Terplekke noch gerommeld maar geen reseltaat. Op advies van de keurmeester even naar de TC gereden en daar in de paddock verder gekeken. We kwamen erachter dat de remlichtschakelaar in het leidingwerk niet meer zijn werk deed. Dus ik op zoek naar een schakelaar,die was nergens te krijgen niemand had deze liggen, ondertussen was het alweer 10:00uur en mijn sessie ging de baan op.(jammer)
Weer bij de TC aangekomen hebben we besloten om de schakelaar te demonteren en hem weer gangbaar te proberen te krijgen.Dit lukte en de wagen werd goed gekeurd. Ik zo blij als een kind haha. Dus ik mocht met de alfa de baan op bij mijn volgende sessie's '
nogmaals aan de TC mijn dank is groot en heb onwijs genoten van mijn rondjes op het circuit.
Het was een goed georganiseerd weekend.

[/img]