Geregeld ! Dank je wel Rob voor de snelle afhandelingSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHIT Ik ben het helemaal vergeten! Ik waag er nog even een PB aan
Geregeld ! Dank je wel Rob voor de snelle afhandelingSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHIT Ik ben het helemaal vergeten! Ik waag er nog even een PB aan
Graag gedaan. Je mag de klant bedanken door welke ik onverwacht op reis moet (oke, het is niet heel vervelend, anderhalve week in 35 graden waarbij ik niet heel hard/veel hoef te werken).Geregeld ! Dank je wel Rob voor de snelle afhandelingSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHIT Ik ben het helemaal vergeten! Ik waag er nog even een PB aan
You need help? I heb sindskort een diplomaGraag gedaan. Je mag de klant bedanken door welke ik onverwacht op reis moet (oke, het is niet heel vervelend, anderhalve week in 35 graden waarbij ik niet heel hard/veel hoef te werken).Geregeld ! Dank je wel Rob voor de snelle afhandelingSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHITSHIT SHIT Ik ben het helemaal vergeten! Ik waag er nog even een PB aan
Ja graag, ga ik wel in de regen over Zandvoort lopenYou need help? I heb sindskort een diplomaGraag gedaan. Je mag de klant bedanken door welke ik onverwacht op reis moet (oke, het is niet heel vervelend, anderhalve week in 35 graden waarbij ik niet heel hard/veel hoef te werken).Geregeld ! Dank je wel Rob voor de snelle afhandeling
Hier ook!kaarten zijn binnen....