Met welke auto weet ik nog niet

Nick
Zaterdag ben ik van de partijer komen in ieder geval een zestal Sei's
Makkelijk te herkennen dusIk kom zondag ook met Erik.
Hij met de SUD en ik met de GIULIETTA.
Komt in ordehaha jah een groene sud en een giulietta zie je niet elke dag haha.![]()
Volgens mij hebben we nog nooit gesproken met elkaar dus spreek ons maar even aan dan he haha
Veel bla bla weinig boem boem ...Spa Italia, veel blabla....en gas geven op het circuit mag je ook niet want dan vlieg je d'r meteen ook weer af.
Kristal, het kan misschien in jou ogen wel het mooiste circuit zijn maar ik ben er vandaag geweest en het viel ontzettend tegen.Veel bla bla weinig boem boem ...Spa Italia, veel blabla....en gas geven op het circuit mag je ook niet want dan vlieg je d'r meteen ook weer af.Kan allemaal wel zijn , maar wij brengen morgen toch lekker een dagje door op het mooiste circuit van de wereld
![]()
Kristal
Er was toch een Veyron Kees ?Spa Italia, veel blabla....en gas geven op het circuit mag je ook niet want dan vlieg je d'r meteen ook Kristal, het kan misschien in jou ogen wel het mooiste circuit zijn maar ik ben er vandaag geweest en het viel ontzettend tegen.
Pas rond de klok van 12 uur kwamen er wat meer auto's binnen maar het deelnemingsveld viel me ontzettend tegen.
Dit was voor mij de 2e keer maar ook meteen de laatste keer. Ik heb geen waar voor mijn geld gezien.
Klopt, de Bugatti Veyron met 1000 pk was er. Mooi apparaat.Er was toch een Veyron Kees ?Spa Italia, veel blabla....en gas geven op het circuit mag je ook niet want dan vlieg je d'r meteen ook Kristal, het kan misschien in jou ogen wel het mooiste circuit zijn maar ik ben er vandaag geweest en het viel ontzettend tegen.
Pas rond de klok van 12 uur kwamen er wat meer auto's binnen maar het deelnemingsveld viel me ontzettend tegen.
Dit was voor mij de 2e keer maar ook meteen de laatste keer. Ik heb geen waar voor mijn geld gezien.![]()
Ik snap het wel hoor . Volgens mij is zaterdag ook iets minder interessant als ik het programma van de dag even bekijk .
Hoe was het met de Sei's ?
Kristal
We flansen zelf wel weer iets leuk in mekaarvolgend jaar maar uitkijken op een beter evenement
Dan is het zeker en vast een geslaad evenement.We flansen zelf wel weer iets leuk in mekaarvolgend jaar maar uitkijken op een beter evenement![]()
Kristal