Thanks ! en oprecht jammer dat je er niet bij bent !Jongens veel plezier morgen en Co ik zal je in gedachten de goede kant op sturen.
Ik ga er vanuit dat dat niet nodig is.Co ik zal je in gedachten de goede kant op sturen.
We zullen zienIk ga er vanuit dat dat niet nodig is.Co ik zal je in gedachten de goede kant op sturen.
Zeker gaaf een CSL, dat van die spoiler wist ik niet (is ook voor mijn tijdOhhh. Mooie CSL !!!!![]()
![]()
(Spoiler is ori maar was niet toegelaten op de openbare weg, dus werd in de kofferbak meegeleverd...)
Fijne rit allemaal. Tis hier erg mooi weer nu, maar hoe is het daar????
Op de Luigi Racing CSL's zaten ook de spoilers met een tussenschot misschien is deze daarvan afgeleid ?Zeker gaaf een CSL, dat van die spoiler wist ik niet (is ook voor mijn tijdOhhh. Mooie CSL !!!!![]()
![]()
(Spoiler is ori maar was niet toegelaten op de openbare weg, dus werd in de kofferbak meegeleverd...)
Fijne rit allemaal. Tis hier erg mooi weer nu, maar hoe is het daar????). Maar bovenstaande spoiler is niet helemaal orgineel (tussenschot) ?
Omerta
Kristal: wie zijn jouw spionnen ????
Hoe was het in onze "bijkomende" provincie ?Omerta
Kristal: wie zijn jouw spionnen ????![]()
Maar aangezien ik " De gazet van Kapellen " zonet gezien heb , zul je het waarschijnlijk wel te weten komen![]()
![]()
Kristal
Zal 't gaan ja?Omerta
Maar aangezien ik " De gazet van Kapellen " zonet gezien heb
Deze trekhaak is net thuisZal 't gaan ja?Omerta
Maar aangezien ik " De gazet van Kapellen " zonet gezien heb![]()
De gazet is net thuis......maar de trekhaken zitten nog in de kroeg