Hij was leuk!
Veel mensen leren kennen die ik tot nu toe alleen maar van forumnaam kende en de dag was veel te kort...

Zie ik daar mijn nieuwe buroblad?![]()
Ik zoek vast dekking! Zal me wel weer een mooi portret van King Pinin zijn....Zie ik daar mijn nieuwe buroblad?![]()
![]()
Manu heeft nog een mooi nieuw Buroblad voor Charlotte ook .
Bedankt Rudolph .Wederom machtig mooie foto's! Bedankt namens alle thuisblijvers en non-evenement-aficionados.
De portretfoto's zijn vast niet geschikt voor publicatie!?![]()
De schade valt alleszins mee.@Sander : Manu zijn lading moet nog komen hé , dus ik zou niet te vroeg juichen wat betreft die portretfoto's .![]()
Maar goed dat ik niet gekiekt ben dan.....He Zaag, ik dacht dat ík altijd een dikke harses had op foto's maar ook hier weer baas boven baas...![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
Maar goed dat ik niet gekiekt ben dan.....He Zaag, ik dacht dat ík altijd een dikke harses had op foto's maar ook hier weer baas boven baas...![]()
![]()
![]()
Grtz,fRank
![]()
![]()
Grtz,fRank
eh......... neen. in het geheel niet.Maar goed dat ik niet gekiekt ben dan.....He Zaag, ik dacht dat ík altijd een dikke harses had op foto's maar ook hier weer baas boven baas...![]()
![]()
![]()
Grtz,fRankLijk jij niet op je avatar dan?
![]()