moet nog even kijken of het gaat lukken en of ik op 2 of 4 wielen kom....Gerwin,
als je zaterdag komt kijken kan je dan de spulletjes voor sergio misschien meenemen
Ik ga er vanuit dat je van de A12 wel nog steeds de A20 op kan, dus dat is dan inderdaad de beste optie. Vervolgens de A13 en van daaruit weer de A4 op.De Nuova TS is er ook klaar voor, echter lees net dat er werkzamheden zijn op de A12;
Aanleg spitsstrook
Waarom: Verhogen capaciteit A12 door aanleg spitsstroken en het vernieuwen van aansluitingen.
Waar: Gouwe tot Zoetermeer
Wanneer: 19 juni 2009 om 22 uur t/m 22 juni 2009 om 5 uur
Hinder categorie: Grote hinder, tot 30 minuten extra reistijd
De A12 is in de rijrichting Gouda - Den Haag tussen knooppunt Gouwe en afrit Zoetermeer (7) afgesloten voor al het verkeer. Verkeer vanuit Utrecht naar den Haag wordt omgeleid via de A20 en de A13. Verkeer vanuit Utrecht naar Zoetermeer wordt omgeleid via de N11 en de N209. Verkeer dient afhankelijk van herkomst en bestemming rekening te houden met een vertraging van maximaal 20 minuten.
Egbert, Dirk nog een advies hoe deze werkzaamheden te omzeilen morgen ochtend?
Is idd wel een hele goede opmerking voor ieder die gaat: Peil en vul je (motor én bak én diff) olie bij tot max! bandenspanning zeker niet te laag op de aangedreven wielen ...dus even stoppen onderweg bij een tankstation desnoods.Zoals velen vanavond nog even het vette hart van de GTA peilen, de bandjes checken en (als er tijd is)
Ja dat klopt, interesse?Begrijp ik het goed dat er nog 1 plekje over is ?
Dus zo'n 7 % verschil . Vind ik nogal wat moet ik eerlijk zeggen. Heb jij enig idee wat ie echt heeft ?Kleiene change plan, de 155 die 195 pk bij madeno draait en 183 bij Beek blijft thuis, neem de Alfetta GTV mee met sportspruitstuk en sportdempers, eens kijken wat er van de 138 fabriekspk's overblijft Ben er zo tegen 1200 tijdschema blijft prima voor mij
Diverse onderzoeken (ook eentje van jouw werkgever) kaarten allemaal aan dat de bandenspannings apparatuur bij tankstations zelden een juist waarde aangeeft.Is idd wel een hele goede opmerking voor ieder die gaat: Peil en vul je (motor én bak én diff) olie bij tot max! bandenspanning zeker niet te laag op de aangedreven wielen ...dus even stoppen onderweg bij een tankstation desnoods.Zoals velen vanavond nog even het vette hart van de GTA peilen, de bandjes checken en (als er tijd is)
Succes en veel plezier morgen!