Nee hoor, zo gaan wij het ook doen.So far lijken we op het forum de enige te zijn die deze optie kiezen?
Vind ik ook ,als je hier niet bij bent krijg je spijt als haren op je hoofd en er gewoon het beste van maken.
Al kon je op Balocco rijden dan is dat toch stationair met zoveel auto's.
Ik ga van begin tot eind en kan niet haast niet wachten.
Caio Jan
En zelfs dan is er geen 100 jarig bestaan.
Speaking of... welke route nemen jullie, als zelf-rijders? De route van SCARB gaat via Duitsland-Zwitserland als ik me niet vergis, maar is via Frankrijk (Lyon -> Chambery -> grens over) ook niet een alternatief? Wie heeft er nog goede tips? Ik wilde het zelf wel leuk, maar niet al te lastig maken qua bergpassen e.d.Een paar honderd (paar duizend?) kilometer bij de GTA op de teller zetten, mooie route voor de heenweg uitzoeken, genieten van Bella Italia, paar honderd NL Alfa's, flink aantal duizend Europeese Alfa's, paar dagen met gezellige mede-club leden (in hotel of camping)....ik kan me een vervelender week voorstellen!!!
Wij gaan er in ieder geval van genieten, alle onzekerheden over benzine voorraden, voortbestaan van Alfa, de al dan niet tegenvallende nieuwe modellen ten spijt!!!