Mooi gedaan Alvaganza die tijdslijn! Alleen staat de 147 op een verkeerd plekje en de titel
156 is fout bij de 166
Leuk voor in het volgende klaverblaadje! Naar Theo mailen zou ik zeggen...
Verder jammer dat ik de SZ en 916 GTV mis in de lijn op de beurs, die laatst genoemde 'voor het eerst sinds lange tijd bij alfa weer een coupé' destijds voor vol-productie.
Thanks. Wat die 147 betreft, ik heb gewoon de volgorde aangehouden waarop de auto's stonden opgesteld. Maar je hebt gelijk dat hij eigenlijk na de Spider 916 en de Sportwagon had moeten komen. Dat 156.... euh.... oops
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
ga ik nog aanpassen.
De SZ en de 916 GTV miste ik inderdaad ook, maar van beiden stond er wel de open versie. Zo ontbrak ook de nieuwe Spider, maar de Brera stond er wel, de 156 maar de Sportwagon stond er wel, de 146, maar de 145 stond er wel, etc. Anderen ontbraken volledig, zoals de Alfetta, de 33 type 1/2, de Sud Sprint en de 159 (okee, de Alfetta GT, de 33 type 3 en de gewone Sud stonden er natuurlijk weer wel, maar dat zijn volledig andere carrosserieën).
Maar goed, ergens moet je de grens trekken want de ruimte is natuurlijk ook maar beperkt. En wat er wel stond gaf bij elkaar een hele mooie indruk.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)