Zeer geslaagde dag leuke route met een zeer hulpvaardige mevrouw tussen aanwijzing 21 en 25
bij deze de foto's die ik vandaag gemaakt heb. klik hier
p.s. Hans jij staat er ook op bij de koeien
Dacht al wordt het nu toch door een jury bepaald of zo? En ik mijn GTV maar poetsen tot ik er rood van zieAls je het concorso bedoelt, dat is afgeblazen. Door een misverstand waren de stembiljetten niet uitgedeeld.Weet iemand wat de uitslagen zijn van de register verkiezingen.
Helaas moesten wij vanmiddag eerder weg zodat we dat dus niet hebben meegekregen.
Het was een mooi concert toen jullie om het veld heen redenEen bordaux rode 155 en een rode Bert die samen de tourrit door brullen moet een leuk gezicht geweest zijn voor de omstanders. Volgens mij zijn er onderweg wat ramen gesneuveld ne paarden op hol geslagen. Hoop leeftijdsverschil, maar prima aan elkaar gewaagd!
Het was weer een fijne registerdag met toch nog prachtig weer! Had me niet helemaal op de lange(re) rit met-de-weg-kwijt-raken ingesteld, maar t was wel een mooie route! En 550 km warmdraaien dit weekend had ze wel weer 'ns nodig...Zeer geslaagde dag leuke route met een zeer hulpvaardige mevrouw tussen aanwijzing 21 en 25
bij deze de foto's die ik vandaag gemaakt heb. klik hier
p.s. Hans jij staat er ook op bij de koeien