Zo hier ook een reactie vanuit het Westland. De nachtrit blijft de leukste rit om te doen. Je weet nooit wat je tegen komt of wat ze dit jaar weer verzonnen hebben. Hulde voor Seekle en Ronald. Ze toen het toch elk jaar weer!
Start was voor mij lekker dichtbij. Even het route boek door gebladerd en zag dat we richting Hoek van Holland gaan. Op het moment dat we van Delft over de A4 richting Schipluiden reden begon het lampje te branden van de koelvloeistof. Te warm was hij niet, dus ik twijfelde aan de sensor, maar wat bleek toen we in Schipluiden stil stonden 'radiator lek'
Dat heb ik weer! Maar hoe toevallig het ook klinkt woon ik ongeveer 1,5 km van Schipluiden. Snel naar huis gereden auto gewisseld en weer verder. Dit maak je maar 1x mee.
Bij de Morsecode hebben we het gestaakt! We waren nog wel op tijd, maar de vermoeidheid stond ons in de weg. In colonne met Huib terug gereden naar het Westland. @ Huib wat klonk ze lekker in de Beneluxtunnel ! Echt mooi.
Buiten de auto wisseling hebben we een hele dikke rit gehad. Die goed te doen was qua tijd.
Tot volgend jaar!
Hier nog een foto van de tanks: