Bij de 2e race Zondag, snapte hij het wel in 1 keer!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hier vast 1 van de filmpjes gemaakt door martijn(GTA),met een meesterlijke opmerking van Jurian
klik
Mee eens hoor, in dit geval ook vooral de registratie gedaan, niet per se de panningshots zo mooi mogelijk gemaakt.
http://www.youtube.com/watch?v=B7K_R-5cl_IHier vast 1 van de filmpjes gemaakt door martijn(GTA),met een meesterlijke opmerking van Jurian
klik
Gooeeed ik had vanmorgen juist niet mijn versie op youtube gezet vanwege deze opmerking van me .... maar dat maakt nu niet meer uit natuulijk
natuurlijkZijn er nog mensen die foto's of filmpjes hebben gemaakt van mijn rode 155 V6 racer in actie met de challenge, No 97
ben benieuwd!
wel foto's dat het allemaal al net wat meer gloeit dan hoortZijn er nog foto's van een brandende 75 met startnr. 45?
Stiekem wel ja, maar dan zijn ze nog minder scherpJeroen,heb je deze foto's stiekum in een groter formaat???
De onderste foto, is bewust op zo n manier gemaakt dat alleen de voorkant scherp isprobleem met langere sluitertijd vind ik, hoewel het er soms perfect uit ziet, een deel van de auto is maar scherp, de rest is toch niet helemaal lekker. Kijk maar naar de onderste foto van de 147, precies de reden waarom ik het dit keer niet heb gedaan. Ik wil juist een goede impressie neerzetten en wil ze scherp op de foto hebben, nou ja zo scherp mogelijk. Om het dan toch goed te krijgen met panning is erg lastig inderdaad.
Overgens zie ik hier ook genoeg mooie foto's voorbij komen hoor! Ik ben heus niet de enige die bezig is geweest.