Ja.... Vraag/vroeg ik me ook afWanneer krijgen we het bevestigings-mailtje met het rekeningnummer om de 11 Euries over te maken?
Ja.... Vraag/vroeg ik me ook afWanneer krijgen we het bevestigings-mailtje met het rekeningnummer om de 11 Euries over te maken?
Dedju ... ik had anders graag wat chemische formullekes uitgewisseld ...@Sinus; heb je mijn afzeg PBtje gehad ?
Dus nu ook @ Dirk; ik kan niet !
Ik heb er wel een voor je hoor..... C2H5OHDedju ... ik had anders graag wat chemische formullekes uitgewisseld ...
Kristal
Da vindekik schoon gezegd zie ... daar word ik spontaan lyrisch van ...eu ... nee ik ga het jullie niet aandoen om uit mijn gedichtenboek te citerenAch Kristal, da's nu het mooie van een Forummeetingformulleke, de chemie ontstaat er spontaan...
Sja.... toen ze over Cl Brinhof begonnen heb ik scheikunde maar laten vallen@Ethanolleke : Wiij schreven het CH3-CH2-OH , maar doet er niet toe , het blijft even lekker
Kristal
Hou jij dan niet van ezelsbruggetjes ... die hebben mij door mijn ganse studie Biochemie geholpen .Sja.... toen ze over Cl Brinhof begonnen heb ik scheikunde maar laten vallen@Ethanolleke : Wiij schreven het CH3-CH2-OH , maar doet er niet toe , het blijft even lekker
Kristal
Ik meen mij uit een ver verleden ( toen ik nog een HollanDs vriendje had wiens vader had gevochten in Indonesie ) dat er pindakaas , melk , sambal oelek en één of andere ketjap in moest . Het kan ook een recept voor een Molotovje geweest zijn ... dus maar niet proberen .Trouwens... over formules gesproken... moet nog wel even de formule van m'n satehsaus opscharrelen