Ja.... Vraag/vroeg ik me ook afWanneer krijgen we het bevestigings-mailtje met het rekeningnummer om de 11 Euries over te maken?

Ja.... Vraag/vroeg ik me ook afWanneer krijgen we het bevestigings-mailtje met het rekeningnummer om de 11 Euries over te maken?
Dedju ... ik had anders graag wat chemische formullekes uitgewisseld ...@Sinus; heb je mijn afzeg PBtje gehad ?
Dus nu ook @ Dirk; ik kan niet !
Ik heb er wel een voor je hoor..... C2H5OHDedju ... ik had anders graag wat chemische formullekes uitgewisseld ...![]()
Kristal
Ach Kristal, da's nu het mooie van een Forummeetingformulleke, de chemie ontstaat er spontaan...
Sja.... toen ze over Cl Brinhof begonnen heb ik scheikunde maar laten vallen@Ethanolleke : Wiij schreven het CH3-CH2-OH , maar doet er niet toe , het blijft even lekker![]()
Kristal
Sja.... toen ze over Cl Brinhof begonnen heb ik scheikunde maar laten vallen@Ethanolleke : Wiij schreven het CH3-CH2-OH , maar doet er niet toe , het blijft even lekker![]()
Kristal
Ik meen mij uit een ver verleden ( toen ik nog een HollanDs vriendje had wiens vader had gevochten in Indonesie ) dat er pindakaas , melk , sambal oelek en één of andere ketjap in moest . Het kan ook een recept voor een Molotovje geweest zijn ... dus maar niet proberen .Trouwens... over formules gesproken... moet nog wel even de formule van m'n satehsaus opscharrelen