Altijd al gezegd dat een dik-tatuur zo z'n voordelen heeft....
Ook de introductie van het nieuwe voorgerecht "Kruldingen in look" deed het goed!
Het was dus weer aangenaam maar heb toch met enigszins gemengde gevoelens het etablissement verlaten... schuldige hieraan is Michel... vandaar dat ik toch deze gelegenheid ten baat neem om mijn bezorgdheid te uiten...
Michel,
terecht trots als een pauw stelde je ons op de hoogte van je nieuwste acquisitie, een groene brievenbus met bouwjaar 1984 / 85....
Weet je dan niet dat dat helemaal niet kan kloppen? Een brievenbus kan niet jonger zijn dan bouwjaar ca. 1971...
De kans is dus groot dat je in je ootje genomen bent en dat het hier gaat om een omgekat exemplaar!
Ik zou je willen aanraden haar eens grondig en geducht na te trekken in Arese voordat deze zaak uit je hand loopt en men je in je draakje steekt als je je met haar in een club / meeting vertoont!
Caveat Empor!
Disclaimer:
bovenstaande woorden dienen uitsluitend gelezen te worden zoals de schrijver deze bedoeld heeft. Enige andere interpretatie komt geheel en al voor rekening van de hersenkronkels des lezers waarvan, bij voorbaat, akte!
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...