Volgend jaar dus een forummeeting aan Uwen rekkerKristal, ik heb geen fotoos gemaakt. Het is fantastisch wat je daar ziet. De kwaliteit van de restauraties, ongelofelijk. Ik ben wel thuisgekomen met een 1:34 modelletje van een evo stradale. Die was ik nog niet eerder tegengekomen. maakt m'n verzaelingejte 75's weer uitgebreider. Ik kan het iedereen aanraden een dagje te gaan...
groet, klaas
Leuk Klaas dat er nog iemand over begint ... Ik wist al op voorhand dat ik niet kon gaan , maar vroeg me toch af of er niemand anders hier hun ervaringen en natuurlijk fotookeswilden delen .
Het grappige is dat ik net een mail van een bekende kreeg die helemaal in de wolken was van het gebeuren . Twaalf zalen naar het schijnt![]()
Volgend jaar zijn we zeker ook present![]()
Kristal
Merci Allesandro !!! Ik heb wel de indruk dat ze daar meer blinken dan op andere beurzen .
Die is idd mooiMerci Allesandro !!! Ik heb wel de indruk dat ze daar meer blinken dan op andere beurzen .![]()
De laatste maanden bijna alles bezocht qua beurzen wat binnen redelijke rijafstand was en meermaals dezelfde "dingen" gezien . Hier blijkbaar gelukkig wat meer verscheidenheid . Volgend jaar enkel Essen dan maar ...![]()
Nice Bee-em-dobbeljuus trouwens![]()
Kristal
Mooie album, veel auto's ook vorig jaar zien staan.
Volgend jaar toch maar weer gaan, spijt dat ik niet geweest ben, mooie fotogallerij.