Welk jaar rijden we weer in Zeeland ?

Ciao Frederico
bah wat ben jij saaiWil je kijken of we net zoveel heisa kunnen maken als voor de Limburgrit vorig jaar?![]()
Ach laat ons maar gewoon de Flandrieen rit mee rijden (wat zowiezo al een succes zal zijn) en als een stelletje nuchtere Zeeuwen rustig volgend jaar afwachten.
bah wat ben jij saaiWil je kijken of we net zoveel heisa kunnen maken als voor de Limburgrit vorig jaar?![]()
Ach laat ons maar gewoon de Flandrieen rit mee rijden (wat zowiezo al een succes zal zijn) en als een stelletje nuchtere Zeeuwen rustig volgend jaar afwachten.
Als wij dan jou mogen verwelkomen in Gent, dan kijk ik of ik toch nog naar Limburg kan. (moet werken)Flandrienrit lijkt me wel erg leuk
we hebben dan mischien een feestje (op 1 aug 1992 leerde ik Renate kennen en was meteen smoorverliefd) en ook nog eens de vacanties...maar we doen ons bestAls wij dan jou mogen verwelkomen in Gent, dan kijk ik of ik toch nog naar Limburg kan. (moet werken)Flandrienrit lijkt me wel erg leuk
Als namaak brabander wil ik wel aan een Zeelandrit meedoenWil je kijken of we net zoveel heisa kunnen maken als voor de Limburgrit vorig jaar?![]()
Daar ben ik ook zeker van de partijKom nu toch gewoon naar Gent op 5 augustus !!!