lijkt me wel leuk eigenlijk.
ik stel voor zaterdag en zondag om 13:00 op het clubterras

@dinky, wil je deze toevoegen in het grote SS verzameltopic?
Ik doe dit jaar ook geen naamplaatje. Mijn handelsmerk wordt deze keer mijn manke poot.Leuk idee .
Zaterdag zullen we nog maar net landen , maar zondag moet wel lukken .![]()
2 jaar geleden had iedereen een naamplaatje .![]()
Ik heb dat uiteraard niet nodig met mijn lange strohalm .
Ik doe dit jaar ook geen naamplaatje. Mijn handelsmerk wordt deze keer mijn manke poot.Leuk idee .
Ik heb dat uiteraard niet nodig met mijn lange strohalm .
Geen big deal van maken hoor! Zo is het niet bedoeld, het leven is, zoals het is.Ik doe dit jaar ook geen naamplaatje. Mijn handelsmerk wordt deze keer mijn manke poot.Leuk idee .
Ik heb dat uiteraard niet nodig met mijn lange strohalm .![]()
Ik weet soms niet goed wat ik hier op moet antwoorden Sander .
Het is een recht voor z'n raap antwoord waar iedereen wel even van moet slikken , denk ik .
Maar eerlijk : Ik zie dat zelf niet meer als jij komt aansloffen .![]()
Voor mij ben jij nog steeds de Sander die ik de eerste keer met graagte heb ontmoet . Met of zonder iets meer of minder .
Courage jongen , om het maar eens op zijn Duits te zeggen . !!!
We denken aan jou . En we zijn hier niet alleen .![]()
Toch maar dat mooie plaatje van twee jaar geleden weer van 't zolder halen dus .
In de Bak heb je wel een huisdier dat je naam kan blaffen .Geen big deal van maken hoor! Zo is het niet bedoeld, het leven is, zoals het is.Ik doe dit jaar ook geen naamplaatje. Mijn handelsmerk wordt deze keer mijn manke poot.![]()
Ik weet soms niet goed wat ik hier op moet antwoorden Sander .
Het is een recht voor z'n raap antwoord waar iedereen wel even van moet slikken , denk ik .
Maar eerlijk : Ik zie dat zelf niet meer als jij komt aansloffen .![]()
Voor mij ben jij nog steeds de Sander die ik de eerste keer met graagte heb ontmoet . Met of zonder iets meer of minder .
Courage jongen , om het maar eens op zijn Duits te zeggen . !!!
We denken aan jou . En we zijn hier niet alleen .![]()
Toch maar dat mooie plaatje van twee jaar geleden weer van 't zolder halen dus .
En dat naamplaatje ligt niet op zolder hoor. Ik heb èn in de Alfetta èn in de 75 een naamplaatje.(echt waar!) In de bmw niet.
Ook om 15.00 uur is het drukte hoorIs 1 uur niet een beetje vroeg???![]()
3 uur lijkt me leuker zijn alle evenmenten voorbij, missen we ook niks en niemand die nog druk is.