Dus graag hier de uitslag van het concorso di tuning & concorso d'eleganza

ik niet... althans weet alleen dat ik niet gewonnen heb dan heiemand?
Volledige uitslag volgt nog, ben eerst aan het worstelen met het excelsheet. De printer stond zondag klaar, de enveloppen lagen klaar, op het scherm was alles in orde, maar het printen liep volledig in het honderd. Ik baal daar ontzettend vanConcorso di Tuning
1. 916 Spider 24v van Heystek, the Beast
2. De 75 van LENZ, erg mooi!!
3. Bertone van de heer Venhuis
Concorso di Eleganza
1. Luc 33 hihi, mocht Luc33 willen. Nee dat was JUL-033, de 1900 Ghia van de heer en mevrouw Coenen
2. de Giulia Super van de heer Abbenhuis
3. de 2000 Spider va de heer Van Rossem
Wie was eigenlijk jury ?
Heb zelf ook een rondje om de auto's gelopen, allemaal heel fraaie exemplaren,
toch waren ze niet perfect
zeurmodus aan![]()
Die blauwe Super was idd heel fraai, ik miste alleen het zwarte pand van de hemel, de auto was volgens mij een Biscione
De 2000 Touring had geen bumper rozetten, replica flankstrips en geen type aanduiding op het kofferblad of het was een Europese versie
met een Amerikaanse motorkap en replica wielmoeren
De 1900 Ghia Aigle heeft normaal een SS motor, deze had er volgens mij een 2000 kop op liggen
Kortom heel fraai en dan ook volgens mij heel moeilijk om een winnaar te bepalen
Vast wel..iemand?
Ik kan me herinneren dat een jaartje of 2(? ) terug op Zandvoort de deelnemers over het circuit heen mochten om hun auto`s aan het publiek te showen. Het is dat ik de Alfetta van Sander kende anders had ik ook niet gezien dat dat clubje auto`s bij het concorso hoorde. Dat kan idd beter.Ideetje voor volgend jaar om er toch wat meer tijd voor vrij te maken en beter onder de aandacht te brengen? En bvb de uitreiking na de baantijd te doen (dus aan het circuit, auto's opstellen op het rechte stuk ofzo).