Met dank aan Michael Goebel, Patrick Italiano, Jacob Haagerup, Julio Fernandez en Giovanni Poretti voor de vertalingen

Ik heb de link naar de site inmiddels op diverse internationale forums gezet:
B: Club Quadrifoglio; Cosa Nostra
GB:AROC-UK (members only); AlfaOwner (stond-ie al, dank Dick), Alfa155.org (dank Whizzman)
IE: AlfaIreland
D: Alfisti.net
L: niet, Forum Alfa Club Luxembourg werkt niet meer
F: Alfa Classic Club France; Transaxales; Forum-Auto
CH: Gruppo Radicale Basilea, Alfa Forum Schweiz
A: Alfa Club Sportivo
I: Alfasport.net, Mito Alfa Romeo (dank SilverShadow), ClubAlfa (wederom dank SilverShadow)
SB: Alfa Club Serbia
GR: Alfa Club Griekenland
E: Alfistas Foro
P: Club Alfa Nord, wacht nog op autorisatie
RO: Alfa Romeo Fan Club
PL: Alfaclub Polen
LV: Alfaclub Latvia, topic door een Let opgestart
UA: Forum Oekraine
DK: Cuore Sportivo
S: CAR
N: Cuore Sportivo
HK: AlfaClub Hongkong (alleen leesbaar indien geregistreerd)
USA: AlfaBB
AUS - AROC Australië
EU: Italiaspeed (dank Ronnie)
Op de site van de Fransen is het topic zelfs sticky, ze komen met een hele groep die de 29e bij Parijs verzamelt.
Wie zelf nog actief is op andere internationale forums, maak een topic aan en verwijs naar www.spettacolosportivo.eu (.eu dus niet .nl) en stuur mij even een linkje per PB.
Ik heb eventueel teksten van persberichten beschikbaar in Ned, Du, Fr, En en It.
Zijn er forummers van hier ook actief op het forum van Italiaspeed? Ik heb me het afgelopen jaar inmiddels drie keer aangemeld en wacht nog altijd op autorisatie van de administator.
Voor Tsjechië heb ik geen forum kunnen vinden (maar wel een plek om eindeloos te kletsen), dat in Hongarije is er één met één nieuwe posting per maand en bovendien een ander forumplatform, dus dat heb ik maar laten zitten. Best handig dat PhPbb zo veel gebruikt wordt, het komt allemaal bekend voor, alleen zijn de inschrijfprocedures telkens weer ietsje afwijkend en zitten de knoppen (met onbegrijpelijke teksten

Opvallend is trouwens het verschil in reacties. De Engelsen zullen waarschijnlijk 'jolly good' mompelen maar het toetsenbord niet beroeren voor een reply (hoewel het aantal keren lezen bij hen ook erg laag blijft), de reacties van de Duitsers, Fransen, Zwitsers en Roemenen zijn veel enthousiaster. Vaak lees je opmerkingen als 'Ik ben er toen en toen geweest, iedere Alfist moet dit een keer meemaken'.
Ben ik het helemaal mee eens

Hoe meer buitenlandse kentekens op de paddock hoe mooier, dus: zegt het voort