1e 2e en 3e in klasse geworden 9e, 10e, 11e overall!!
WOW! Je reed dus zelf in DRIE auto's tegelijk in dezelfde klasse????
Dankzij een nieuw speeltje (NIET mijn eigendom!) het hele weekend als een malloot (kijkt er IEMAND verrast op?) foto's lopen schieten waardoor de totale buit meer dan 1.500 (!) plaatjes bedraagt...
Hiervan zijn er zeker 1475 NIET de moeite waard dus zal van de week eens gaan schiften en kijken welke nou die paar zijn die het wel zijn...
Ook nog een paar filmpjes geschoten maar helaas gaat er door youtube behoorlijk wat van de kwaliteit verloren en daardoor een stukje van de sensatie... maar voor wie denkt dat klassiek racen langzaam gaat... hier een kleintje geschoten vanaf de pitmuur tijdens de 6 uurs race op Zaterdag...
KLIKKLAKFILMPJE
Kijkt U in het begin eens goed naar het touwtje van de camera van de man voor mij als er een auto langsdendert....
Het effect is overigens het mooiste als U hem op full screen bekijkt.
Een paar quickies:
Het autootje dat ik heel toepasselijk volgend jaar graag voor mijn verjaardag krijg:
Na enige discussie, tot de conclusie gekomen dat "hoerig" zeer zeker OOK een stijl is... dus....
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
en in het verlengde daarvan... de neus van een F1 Surtees:
Voor iedereen die een 75 TS best wel een geavanceerd automobiel vindt met z'n dubbele ontsteking... PROEST! Dat moet je doen met een 1929 8 cylinder in-lijn en slechts 1 verdeler.... dan heb je dus 18 gele touwtjes....
Deze maakt een redelijke kans om mijn nieuwe wall paper te worden:
Er zullen nog wel meer plaatjes volgen vrees ik....
Dagmar, is jouw Berlina DM-71-xx ? Indien ja, dan ben je gespot op de parking...

Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...