Beste mensen,
Nieuw op het forum, wel al wat langer lid van SCARB.
Het lijkt mij wel wat om in een colonne fraaie Alfa's naar de Mille Miglia af te reizen.
Loopt iemand met dezelfde gedachte?
ciao
You're on! Gaaf!Hey Man,
Tuurlijk, de stoel naast me is nog leeg.
Beloofd toch dit jaar wel super te worden. Alfa Romeo heeft toegezegd de MM ook te gebruiken voor het 100-jarig bestaan te vieren.
Ik zie het wel voor me. Op het gemak door Duitsland en Zwitserland. Overnachten in de buurt van Interlaken. Daarna gassen naar Brescia. Bij de technische keuring zijn op woensdag, de start op donderdag bekijken en daarna weer terug. Vrijdag weer thuis!
Dan ga je wel héél hard. Ik ben ooit eens in 6 uur tijd van Arnhem tot in Innsbrück gekomen, maar toen liep ik wel overal waar het maar kon met v-max te gassen (okee, de auto waarmee ik ging kon maar 185 km/h, maar dan nog).Route bekeken, banden gewisseld, auto gepoetst. De voorbereidingen zijn begonnen!
Overigens schijnt het vanaf Arnhem tot de zwitserse grens in drie en een half uur te kunnen...
Maar dat gaan wij niet proberen te halen.
Donderdag in Brescia. Zaterdag finish is wel erg laat nu, door de middagpauzes. Dus met kindertjes wordt dat niks. Nou ja, ze worden ouder...