Lees net op de site dat je een voorinschrijving kan plaatsen voor de BLR van volgend jaar, de Centennial Alfa Romeo 1910-2010 genaamd.
De inschrijving is op de bus,
Wie gaan er nog meer mee?
Op naar de 10.000 alfa's in Milaan !
Idem hier, willen er ook zeker heen en begreep van een bult medezeeuwen,zeeuws-vlamingen en Vlamingen dat die ook plannen koesterden in die richting.Dus ja we gaan maar hoe en wat en met wie we oprijden, nog geen idee...Ik ga absoluut, maar ben er nog niet uit met wie................... op eigen gelegenheid naar Italië te rijden.
Ook idem hier,verder ook nog geen idee hoe en wat. Ben wel al in conclaaf met de Vlaamse afdeling,weet niet wat daar verder uitrolt.....................Idem hier, willen er ook zeker heen en begreep van een bult medezeeuwen,zeeuws-vlamingen en Vlamingen dat die ook plannen koesterden in die richting.Dus ja we gaan maar hoe en wat en met wie we oprijden, nog geen idee...Ik ga absoluut, maar ben er nog niet uit met wie................... op eigen gelegenheid naar Italië te rijden.
Grtz,fRank
Ik heb hem ook ingevuld en opgestuurt.Formulier gedownload en ingevuld. Gaat zometeen op de post.