Ik ga a.s. donderdagavond nog even bij ome Nico in Brummen kijken. Ben benieuwd wie ik daar nog meer ga treffen.
TC koffieklets 9 juli
Gr René
Wat is dat dan Martin je neemt die 155 toch wel mee?Inschrijven is niet nodig, u kunt in de bovengenoemde tijd langskomen met een klassieke of een meer recente Alfa Romeo. Er zijn geen kosten aan verbonden.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met ondergetekende.
Namens de TC
Aad van’t Veer
tc@alfaclub.nl
Tel: 026-3253212
koppeling ligt er uit en dat kan niet worden gerepareerd voor donderdag.Wat is dat dan Martin je neemt die 155 toch wel mee?Inschrijven is niet nodig, u kunt in de bovengenoemde tijd langskomen met een klassieke of een meer recente Alfa Romeo. Er zijn geen kosten aan verbonden.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met ondergetekende.
Namens de TC
Aad van’t Veer
tc@alfaclub.nl
Tel: 026-3253212
Gr René
Nee, twee vriendinnen die in dezelfde week jarig zijn, overigens hoop ik wel dat het mooi weer wordt, want ze willen t in t park vierenTweeling?
EDIT: sorrie had al afgesproken met een aantal vrienden/vriendinnen....
Technische kennis bel ik wel voor rond als ik dat nodig heb, zou the gallery ook wel mogen doen soms....