Andretti Molletti

Squadra Italia goes Spettacolo!!!!

do aug 11, 2005 22:43

Geachte coureurs,

De organisatie van het Spettacolo Sportivo heeft ons benaderd met de vraag of wij als Squadra Italia een demo willen verzorgen tijdens de Alfa Clubdag.
Het gaat om een racedemo van een dertig minuten op zaterdag 3 september.

Zonder rijders geen feest. Daarom willen we graag van jullie horen of er animo is voor een dergelijke demo.

Wij realiseren ons dat een half uur rijden niet overhoudt en willen jullie dan ook het idee aandragen om op de vrijdag voor het Spettacolo Sportivo deel te nemen aan de HARC-trainingsdag. Daarnaast kan er natuurlijk ingeschreven worden op het baanprogramma van de SCARB zelf!
Op die manier is het de moeite waard om coureur, wagen en eventueel de volgkaravaan naar Zandvoort te slepen.

Voor de coureurs onder u met een historische auto en een licentie kan er ook worden deelgenomen aan de klasse Italiaans Historisch, dat eveneens in actie komt op de Alfa Clubdag.
Zo zijn er diverse mogelijkheden om de baantijd verder uit te breiden.

De kosten voor deelname aan de demo van Squadra Italia zullen laag zijn. Denk aan maximaal 10-20 euro. Squadra Italia STreamer 20 euro.

Wij hopen dat u zich massaal aanmeldt om daarmee aan te tonen dat Squadra Italia bestaansrecht heeft.
Eisen aan de auto: Italiaanse auto met rolkooi en veilig. Tot een technische keuring kan besloten worden i.v.m. veiligheid andere deelnemers!!

Met vriendelijke groet,

De initiatiefnemers van Squadra Italia\

Aanmelden via dremollet@tiscali.nl
Laatst gewijzigd door Andretti Molletti op do aug 11, 2005 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Squadra Italia goes Spettacolo!!!!

do aug 11, 2005 22:46

Dre, er is dan voor die rijders niet een mogelijkheid om hun bolides op het circuit te laten in een box van de organisatie of zo? Zodat ze vrijdag naar huis kunnen zonder twee keer te slepen? De meesten hebben natuurlijk niet een racetrailer/tent etc om de wagen onbeheerd te stallen!
Ik denk dat je dan veel mensen over de streep zou kunnen trekken.
Gewoon vrijdag naar de HARC dag, vervolgens lekker bij moeder de vrouw aan de gehaktballen met sperziebonen, en zaterdag gezond weer op......

:P
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Rees Cees

do aug 11, 2005 22:54

Ik zal er zijn om folders uit te delen.

Rij zelf met de trofeo mee samen met nog 5 andere SI rijders.

Komt allen!

Andretti Molletti

do aug 11, 2005 23:12

Rik: wij regelen de demo en alles betreffende de demo en veiligheid.
Ga je gang om met een aantal een pitbox te regelen.
Ik kan jou noteren als deelnemer?

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 11, 2005 23:25

Als ik jouw brievenbusje mag lenen?
Kheb niks.......

:?
:(
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 11, 2005 23:25

...nog niet.....
8)

Remco S
Guru
Guru

vr aug 12, 2005 05:44

voor mee terijjden met de demo van squadra italia kan je mij inschrijven (ben het weekend reeds aanwezig) hou mij maar op de hoogte

Remco S
Guru
Guru

za aug 13, 2005 17:04

ben ik de enige??? :cry:

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za aug 13, 2005 19:11

mailen naar genoemde mailadres, niet opgeven op het forum. dan komt alles goed! enne je bent echt niet de enige!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

AG
Full Member
Full Member

zo aug 14, 2005 07:46

Het is in ieder geval handig als het SI van te voren een plaats krijgt aangewezen voor het hele weekeinde zodat je niet hoeft te verkassen als je vrijdags gereden hebt, en als je zondags nog sportklasse wilt rijden. Dus dat moet dan donderdag bekent zijn. Ohja en dat je bij een stopcontact kan komen. De inschrijvingen volgen nog Dre

AG

juultje
Guru
Guru

ma aug 15, 2005 16:30

Jammer dat er een kooi in moet anders reed ik mee....

Andretti Molletti

ma aug 15, 2005 18:24

Ik heb voor een Bertone een "leen"kooi staan!!!
:)

Ik heb tot nu toe één inschrijving en een toezegging...
Zowie zo rijden er 3 man vd "organisatie" van het SI mee...

Dus.... inschrijven!!!!!!!!!

8)

juultje
Guru
Guru

ma aug 15, 2005 22:06

Niet toevallig voor een 75 ?? Of iemand anders..

Bertone is in "groot onderhoud"

A-Repair
Full Member
Full Member

di aug 16, 2005 13:47

Mensen, nu heb je de kans om wat te laten zien! Iedereen heeft het druk en geen geld enz., dat weten we, maar echte autosporters gaan altijd door!
Nu is er de mogelijkheid om voor weinig te rijden op een topevenement, dus maak je racertje klaar en kom naar Zandvoort. Dan kunnen we gelijk plannen smeden voor volgend jaar. Voor tips en adviezen zijn er genoeg mensen waar je je vragen aan kunt stellen, en domme vragen bestaan niet! See you in Zandvoort

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 16, 2005 19:59

top reactie, dit is de echte spirit!! We hebben een waslijst met mensen met goede bedoelingen, maar blijft het bij die goede bedoelingen??

INSCHRIJVEN !!! (via Dré`s mailadres dus!)
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Terug naar “Evenementen”