Hallo liefhebbers.
Ik wil jullie attent maken op een klein,maar zeer leuk evenement en dit is de oldtimerdag in Noordscheschut (Nabij Hoogeveen in Drenthe) Dit wordt voor de 9e keer georganiseerd op zagterdag 2 juli a.s.
Vanaf 9.30 is alles van 20 jaar en ouder zeer welkom en krijg je bij inschrijving o.a. een lunch pakketje en op deze dag zijn er de volgende dingen te doen: er zijn diverse marktkramen aanwezig er is een taxateur aanwezig die er met een stand staat waar je voor info terecht kan en waar je een afspraak kan maken voor een taxatie. Ook is er een leuke rondrit door het mooie landschap in deze streek en worden er prijzen uitgereikt voor o.a. mooiste auto, motor, landbouwvoertuig, legervoertuig en bromfietsen. De dag eindigd om 17.00uur en voor inschrijving en verdere info kan je kijken op www.oldtimerdagnoordscheschut.nl
Het is niet een ieder zijn smaak misschien, maar er komen zeker tussen de 25 a 35 Rolls-Roys en Bentley's en zoveel zie je er niet vaak bij elkaar.
Vorig jaar waren er een x aantal Alfa's aanwezig en daar was ik zelf zeer content mee omdat ik nog al opschep over ons geliefde merk en ik hoop ook dit jaar weer op een mooie opkomst van liefhebbers op dit forum. Laat mij niet in de steek en kom eens de sfeer proeven.
Groet Jeroen