Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

- Forummeeting - 2005 - BBQ dus toch! ;) ;) ;)

wo okt 19, 2005 14:47

AM: Terugkijkend zie ik het eerste jaar dat ik er op actief was een band ontstaan tussen een aantal mensen.. Ik heb toen in begin 2002 de eerste Forum-meeting in Nieuwegein georganiseerd.. Ging een beetje van he jij kom je ook?? We zaten toen met ik denk 6 a 8 man ... Fotos uitwisselen praten .. Alfas kijken... sleutelen.. en lachen!! Het jaar daarop heb ik Dirk zover gekregen dat het daar kon en dat was al gelijk grootster!! Die Forum meetings zijn inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijks terugkerend evenement!!!

RAV: Wat?? 3 jaar al bijna??

't is als de dag van gisteren dat ik op weg was naar de eerste forum meeting in Nieuwegein en vervolgens die garage in Nieuwegein voorbij reed en gebeld werd door de meeting-organisator:"he heb jij een 75 en een gtv6 bij je, Ja? dan ben je te ver gereden........."
Het zou hiernaar nog regelmatig voorkomen dat Andretti mij het rechte Alfa pad wees of daarop hield........

Giulia2000TS: Pffff, bijna drie jaar geleden Dré! Was inderdaad lachen die eerste keer. Elkaar aan zitten kijken en toch al meteen bijzondere technische dingen gezien. (Lambdasonde/gasbrander/halve auto's!). Sta je zomaar ineens bij die meneer van die TC-artikelen!! Bijzonder! Toen al leuk om de gezichten te zien en dat ie eigenlijk alleen maar leuker geworden.

Zo heb ik een beetje geknipt en geplakt uit de mooie woorden van ons afscheid van het oude forum. Na veel zoekwerk is dit het maximaal vindbare over de oude forummeeting. Hoe is het gekomen? De eerste keer dus vroeg in 2002. Daarna 2 keer in Boskoop met de tweede keer een echte grote opkomst en een luxe aanbod van soep met broodjes tegen een kleine vergoeding. Lol gehad en veel mensen gezien. Ondertussen heeft Allessandro nog zijn eigen V6 meeting georganiseerd die ook tot een groot succes is geworden. Voor de rest zijn er diverse forummeetingen geweest op het SS maar ook op andere gelegenheden. De forumleden zijn een aparte groep binnen (of naast?) de SCARB en zie je soms op de gekste plaatsen. Wegwaaien op een parkeerplaats op het Forepark tot een tunnelbrulmeeting. Wie het organiseert die noemt het zoals hij wil en doet wat hij wil.

De meetingen staan in principe nog los van het officiële SCARB gebeuren maar we hebben het forum daarbij als rode draad. Plannen maken betekent duidelijk opletten wat er verder binnen de SCARB wordt georganiseerd en ook is er gekeken naar andere evenementen.

Sinus, Dre en ik hebben gekozen voor de 13e november. De plaats wordt Giacomini Motorsport te Woerden. Bekend van de TC-meeting, de registerrit en de inzet die zij richting SCARB tonen. Deze zondag dus niet samenkomen om snel weer te gaan toeren en elkaar niet te zien. Nee, verzamelen, kijken, motorkap open en lekker bijpraten. Egbertone heeft ooit al toegezegd om in de kooltjes te blazen dus die BBQ kan niet uitblijven. Ondanks het weer dus een BBQ maar wees gerust we kunnen binnen staan en zelfs bij regen moet het dus goedkomen. Start om 14:00 u. tot een eind rond 20:00 u..

Eten wordt dus verzorgd. Kleine vergoeding van 11 euro per persoon wordt verlangd. Neem je mooiste Alfa mee (of parkeer om de hoek…) en laat je gezicht zien. Verzoek om vrijwilligers of andere toebehoren (partytent?) volgen hier snel en alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Alvast dank naar de mannen van Giacomini voor de gastvrijheid!

Hoe werkt het? Het is een forummeeting dus het uitgangspunt is dat je een bekendheid hebt op het forum. Daarnaast is het bij voorinschrijving. Dat is puur vanwege de organisatie zodat we een beetje weten of we met 10 of 100 man zitten. Zondag is de familiedag dus neem eventueel vrouw en kinderen mee. Maar meldt het wel even aan ons. Helaas geen springkussen en andere afleidingen en ook de werkplaats van Pascal is geen speeltuin maar die afweging kan ieder voor zich maken. Je aanmelding wordt door Sinus opgenomen in de lijst en zal hier met regelmaat bijgewerkt worden.

Aanmeldingen graag mailen naar: svloon@home.nl Na aanmelding ontvang je per mail de nodige gegevens met betrekking tot de adresgegevens en de betaling. Na aanmelding zal een overzicht worden bijgehouden wat hier wordt geplaatst.

LET OP:
De aanmeldingstermijn sluit (i.v.m. bestellen BBQ spullen) op 7 november!!
De betaling van de bijdrage in de kosten dient uiterlijk bij ons binnen te zijn op 9 november!!
Laatst gewijzigd door Giulia2000TS op do okt 20, 2005 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dirk - Giulia2000TS

kroehlur

RE: - Forummeeting - 2005 -

wo okt 19, 2005 14:54

=D>

Mag een andere klassieke Italiaan evt. wel meedoen ivm. geen rijdende Alfa?

Was bij de laatste meeting in Boskoop aanwezig en ging met de ploeg uit Den Haag rijden. Dat was een echt leuke middag ondanks het weer. Ik zou graag nog een keer willen maar moet ik wel bekijken.

Egbertone
Guru
Guru

Re: - Forummeeting - 2005 -

wo okt 19, 2005 14:57

Egbertone heeft ooit al toegezegd om in de kooltjes te blazen dus die BBQ kan niet uitblijven...
Waaaat :schrik:

De Satehsaus, die zou ik maken!!

Maar goed, wil ook wel helpen met in de kooltjes blazen hoor. Alhoewel me dat toch meer iets voor Turbomensen lijkt... die kunnen veel harder blazen :blue_lol:

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo okt 19, 2005 15:07

13 november helaas familiefeestje (hebben jullie even geluk ;) ) maar alvast alle succes toegewenst met dit zeer mooie initiatief ! :thumbs:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 19, 2005 15:09

Ken der ook niet bijzijn..iets anders te doen die dag :(

reijnaje
Guru
Guru

wo okt 19, 2005 15:11

Heej, ik heb ook 13 november een familiefeest. Zijn wij familie dan Michel? :lol:

Mijn familiefeest is 's avonds (uit eten) misschien dat ik 's middags wel even kom buurten.
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

wo okt 19, 2005 15:13

Top-initiatief :thumbs:
It's not easy, being green (kermit)

SPIDERVELOCE1750

Re: - Forummeeting - 2005 -

wo okt 19, 2005 15:20

Het is een forummeeting dus het uitgangspunt is dat je een bekendheid hebt op het forum.
:-k Moet wel lukken voor mij dit ... effe mijn werderhelft polsen want is toch niet bij de deur .

Wel een tof initiatief :thumbs:

Kristal

Ricambi Originali

wo okt 19, 2005 15:28

Heel leuk idee idd :thumbs: :D

Groet, Ro

Sinus 2600 Spider
Guru
Guru

Re: RE: - Forummeeting - 2005 -

wo okt 19, 2005 16:14

=D>

Mag een andere klassieke Italiaan evt. wel meedoen ivm. geen rijdende Alfa?
Geen probleem hoor. Maar dan wel om de hoek parkeren he. :roll:

@iedereen: Inschrijven he!! Aanhang is ook welkom!! :wink:
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

kroehlur

wo okt 19, 2005 16:14

Hebben wij die grap niet gehad inmiddels?

Claasen

wo okt 19, 2005 16:15

Lijkt me leuk, met een beetje geluk is mijn GTV6 dan ook door de APK. Als er dan al pekel op de weg ligt kom ik trouwens liever met mijn 'dagelijks vervoer' waarvan ik het merk hier uiteraard niet ga noemen....ik parkeer wel om de hoek en loop het laatste stukje wel 8)

Ik zet het in ieder geval in mijn agenda!

RG

wo okt 19, 2005 17:05

Mooi initiatief Dirk, Sinus & Dré :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Ik denk dat Sinus binnenkort wel een mailtje kan verwachten :wink:

Pekel zal nog wel meevallen begin november 8-[

jolinos

wo okt 19, 2005 17:20

Waarom zo ver weg moet er nog een nachtje over slapen wel leuk initiatief je hoort het nog wel wat het word :?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

wo okt 19, 2005 17:20

Ik kom met de 75 ! Tenzij het echt vreeeeeselijk mooi weer is voor november.

Terug naar “Evenementen”