Eeeeuuh,
welke foto? Bedoel je de eerste foto, dat is een Le Mans blok.
Ik ben niet zo into turbo's (is alleen maar vals spelen, NA is voor de echte mannen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Ps nog wat leuke weetjes:
- WRX blok Corrolla, vliegwiel was uit vol titanium gefreesd!.
- uitlaatspruitsukken allemaal handwerk ~ 100 uur/stuk van Inconel (de insiders weten wel hoe %&#%^ inconel te bewerken is) gaan 1000 km mee.
- Plaatje krukaswang. Dit was een FEM analyse bij 15.000 rpm. Hoogste spanningen die op het scherm af te lezen waren lagen rond de 205 N/mm^2 (hoezo op het randje disignen). De brave man die naast de computer stond wilde niet vertellen wat voor materiaal voor de krukas gebruikt werd. 15k rpm is vast niet max. Maar het zal ook niet het laatste uitgewerkte design zijn geweest...
Hoofdmoot geld is geen Isseu. Eigen windtunnel (paste niet op de foto
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) autoclave, freesbanken 5-assig etc, motortest cell enz..... allemaal zeer mooi.
Er was eigenlijk heel veel te zien waar de kenner iets in ziet, maar ook weer geen echte details bij vragen en alleen oude spullen, etc...
Verder nog even Ralf Schumacher mogen aanschouwen tijdens het uitdelen van handtekeningen. Deze man straalt echt niets uit. Op de persfoto's stond hij met een BIG SMILE. In tegestelling tot Trulli zeer vrolijke man!