yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

MegaSquirt II

wo nov 16, 2005 21:13

OK dan, omdat ik toch eens met iets dergelijks wil gaan spelen in de toekomst als mijn L-jetronic 3.5 ooit af is (ik weet het, er zit niet veel schot in... maar op het moment worden de koppen gereviseerd en heb ik vrijwel alle onderdelen binnen. Alleen nog koppakkingen,ringen voor onder de cilinderbussen en zuigerveren):

Wie kan me al wat praktische, Alfa V6-gerelateerde (welke sensoren zijn compatibel met MS II, welke sensoren heeft MS nodig, welke krijg je bij de MS en welke moet je los kopen? Is er een basis V6-map? Etc.) tips geven over de MegaSquirt II (die dus ook de ontsteking kan meenemen)? Anders zal ik uiteindelijk wel eindigen als roefkonijn denk ik... Maar dan liever niet met de 2.5, dan zoek ik tegen die tijd denk ik wel een gare 75 V6 op, ergens. Maar ik loop op de zaken vooruit: iemand?

Overigens: ik heb de diverse linkjes op de MS site al gevolgd, zie ook hier bijvoorbeeld.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: MegaSquirt II

wo nov 16, 2005 21:16

Die Peter Webb die kan je wel wat vragen over een V6 ombouw. Die is daar zo'n beetje de guru.

Ja, MSII kan onsteking aansturen. Heb je al Megatunix gedownload ??

EDIT; 1000ste bericht ! Guru stardom

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo nov 16, 2005 21:22

Megatunix is in de pocket, mijn interesse is meer dan gewekt! Leuk voor later... want het eerste halfjaar komt het er vast niet van. Maar kennis is macht 8)

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za nov 19, 2005 20:18

Op alfagtv6.com zitten neuzen, en er staat al heel wat op! Voor de geïnteresseerden: klik op mij!

Andretti Molletti

Re: RE: MegaSquirt II

za nov 19, 2005 21:05

Die Peter Webb die kan je wel wat vragen over een V6 ombouw. Die is daar zo'n beetje de guru.

Ja, MSII kan onsteking aansturen. Heb je al Megatunix gedownload ??

EDIT; 1000ste bericht ! Guru stardom
Gefeliciteerd Maarten!

Terug naar “Algemene Technische vragen”