Een tip die ik heb gekregen (en ook resultaten van heb gezien) is:Ik ben hier ook wel in geïnteresseerd, aangezien ik hier ook 2 veerpoten heb liggen die geverfd moeten worden. Wat is slim? Een harde verflaag, of een taaie zachte laag?(body coating ofzo)?
Ijzer delen kaal maken......Voorbehandelen met OWATROL cip (www.owachem.nl) goed kijken op de site (produkten rechtsonder - roestwering - ziet een pagina met hoefijzer - goed kijken rechtsboven selectie)
Koop online een halve liter: goed voor alle werkzaamheden voor de auto.
Later met een lak (urethaanlak) opschilderen en vermengen met OWATROL olie 15% roest never meer! Lekker kwasten....en voldoende over voor alle overige werkzaamheden.
Als de draagarmbussen zo versleten zijn, is dat een punt voor de APK. Lijkt me ook moeilijk uitlijnenIn mijn geval is de oorzaak van het gebonk versleten draagarm rubbers. bij remmen of accelereren klonkte dat ding naar voren of naar achteren.
soms ook op klinkerwegen. iig heb ik er betere veerpoten onder laten zetten en nu duikt de neus ook minder tijdens remmen of schakelen.
patrizio