6xgepierct

RE: hoog verbruik 146

do jan 26, 2006 22:28

wij raden alle piercingkjes (plezierringen) aan ....

we willen zelfs bij Bella in de motorkap net boven de koplamp een ring boren hahahahah( wees eerlijk, dat heeft niemand0 tis ook maar een grpje hoor hahahah

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 27, 2006 00:38

:jumping: Ik vind het toch knap dat iemand met zo weinig geduld/ beheersing het toch heeft geflikt! =D> :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

vr jan 27, 2006 00:53

en ik ben blij dat ik het heb laten fiksen.... mij was namelijk bovenstaand in het kwadraat overkomen 8)

Klauwhamer? -> vuistmokerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :blue_lol:
It's not easy, being green (kermit)

6xgepierct

vr jan 27, 2006 11:33

pfffffffff de volgende dag:

kweet niet hoe duur ut kost om het te laten maken... achteraf ben ik een uurtje of 2 (zonder reisuren :oops: ) bezig geweest.
dat valt eigenlijk nog wel he. Je kunt r alleen zo ... bij zeg maar, want ookal hebbie die slangen eraf, om de thermostaat r tussen uit te frummelen moet je vroeger goed opgelet hebben toen je nog met de blokkendoos speelde, en die vormpjes in door deksel ging stoppen. (sterretje door ut sterretje) nu moet je eigenlijk ut 4kantje door ut ruitvormpje persen. iets naar links draaien, dan iets omhoog, klauwen er tussenuit, via de andere kant kun je um eruit wippen... maar met -1 (kouwe klauwe) is dat lastig.... ](*,)

maarre hoe werken die slangenklemmen eigenlijk? offe is daar all1 de klauwhamer ut passende gereedschap voor?[/quote]

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr jan 27, 2006 19:35

Of je haalt het inlaatspuitstuk er even af. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

vr jan 27, 2006 20:15

Kniptang erop/ertussen en wrikken... resistance is futile !

6xgepierct

vr jan 27, 2006 20:46

Alessandro : dat durfde ik niet zo goed, kwist niet wat ik tege zou komen... en al helemaal niet in de toestand dat ik toen verkeerde hahahah

enne Maarten: eigenlijk zeg je dus dat die dingen voor eenmalig gebruik zijn, nou dat wouk nou ff weten.... ik kon dus niet anders... pfff gelukkig hahaha

nieuw probleem: Nu 'madame' lekker warm word gaat ze me vervelen door op het dashboard het lampje van: ' storing injectiesysteem" te laten branden, dit doet ze all1 als ze op temperatuur (80 graden) is.

komt dit misschien omdak als een dolle die koelvloeistof heb laten lopen en zou r misschen wat tussen een stekkertje zijn gekomen die nu kortsluiting maakt of zak hier anders ff een nieuwe topic van maken?

ik hoor weer graag van jullie oplossingen
.....

Terug naar “Algemene Technische vragen”