oster

Brandstofpomp???

vr jan 27, 2006 16:54

Hallo allemaal, ik ben Ferry en ik heb een 145 1.4 boxer. Nu had ik gister mijn 145 langs de weg gezet om even met iemand te praten, liet ik de motor lopen, kom ik terug zie ik dat de motor is afgeslagen. Ik weer starten pakt hij hem weer aan voor ongeveer een seconde en slaat direct weer af. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zelf denk dat de brandstof pomp kapot is. Kan dit zo zijn want ik vind het een hele rare klacht, het machinetje heeft me nog nooit in de steek gelaten, en gaf ook geen rare voortekenen dat er wat aan stond te komen. Dus wie mij kan helpen, laat wat van je horen. Met vriendelijke groet, Ferry

paulsteeman
Guru
Guru

RE: Brandstofpomp???

vr jan 27, 2006 20:30

Zou ook een probleem met je startblokkeerring kunnen zijn, doetie dit ook
Probeer ff je reservesleutel als het er eentje is met fabrieksblokkeering :blue_confused:
http://www.bandenmotel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

156 SW 1.9JTD 16V 140 PK 2004 was de vorige
Rij nu voorlopig Mercedes.....

Turbolag, the 2 seconds the other driver thinks he has a chance

oster

za jan 28, 2006 17:06

Nou ik heb eerst even met start pilot geprobeerd te starten, maar helaas hij pakte niet op. Dus ben ik naar de alfa garage geweest, en ik heb de 145 aan de comp. laten aansluiten. Maar helaas ze konden hem niet uilezen. Dus hebben we gekeken of hij vonkte, maar dat deed die dus ook niet. Dus nu dacht die beste man dat het de ptp sensor was of zoiets? een sensor die doorgaf wanneer de vonk in de cilinder moest overspringen op het juiste moment? Weet iemand hier meer van? groet'n Oster

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za jan 28, 2006 18:43

BDP bovenste dode punt

ook wel krukassensor.

Dat moeten ze in de garage toch wel kunnen zien lijkt mij.

Andretti Molletti

za jan 28, 2006 20:19

ja de BDP sensor...
zolang die geen signaal geeft wordt dat niet als fout gezien, maar als een stilstaande motor... ook al drijft de startmotor hem aan...

Idd een beetje garage moet die diagnose kunnen stellen!!!

Terug naar “Algemene Technische vragen”