rafcamp

airbag spider passagier

vr mar 17, 2006 23:33

hallo, ik heb een spider 2.0 16v uit 98 gekocht alleen de airbag passagierszijde ligt eruit. Een bezoekje aande alfa dealer leerde mij dat een nieuwe 1600 euro kost inclusief erinzetten. Kan iemand mij helpen aan de tweede handse airbag en kan je die er zo inschuiven? werkt die dan altijd of moet er dan ook iets in de elektronica gerepareerd worden?

ik hoop iets te horen..

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: airbag spider passagier

vr mar 17, 2006 23:38

hallo, ik heb een spider 2.0 16v uit 98 gekocht alleen de airbag passagierszijde ligt eruit. Een bezoekje aande alfa dealer leerde mij dat een nieuwe 1600 euro kost inclusief erinzetten. Kan iemand mij helpen aan de tweede handse airbag en kan je die er zo inschuiven? werkt die dan altijd of moet er dan ook iets in de elektronica gerepareerd worden?

ik hoop iets te horen..
1600 euro :shock:
156

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: airbag spider passagier

za mar 18, 2006 09:45

Is het een ex schade auto misschien? Een airbag kan er toch zo maar niet uit liggen? Volgens mij zijn airbags in Nederland ook via de sloop verkrijgbaar. In Duitsland mogen ze niet verkocht worden iig. Dat weet ik dan wel gek genoeg. :wink: Maar goedkoop zullen ze niet zijn vermoed ik. De vraag zal hoger zijn dan het aanbod.

Terug naar “Algemene Technische vragen”