Degene die ik allemaal ken die op het circuit rijden gebruiken allemaal 10W 60 (waaronder ikzelf) dit gaat gewoon goed.
bv Agip Racing of Selenia Racing
Jee wat een moeilijke woorden manfrequentie van verversen (incl oliefilter) ..
Ja hè! Zelf opgezochtJee wat een moeilijke woorden manfrequentie van verversen (incl oliefilter) ..
Ik doe het zo... rij zo hard je kunt en peil na 12 rondjes je olio.. is er veels te weinig dan wordt i te dunIk weet niet hoe heet jullie olie wordt, maar als deze constant tegen de 130°C aanloopt zou ik toch een oliekoeler plaatsen of overschakelen op een volsyntheet met een hogere SAE waarde.
Ik doe het zo: kijk hoe warm je olie wordt, zoek dan de olie die bij deze temperatuur een kinematische viscositeitsindex heeft van 15 à 20 mm²/s
Dus dré, jij rijdt op een volsyntheeteigenlijk is er maar één factor die je motorolio bepaalt, zoals alles in de racerij:
MONEY!
Ik glibber over het algemeen op de volsyntheet van mijn voorgangerDus dré, jij rijdt op een volsyntheeteigenlijk is er maar één factor die je motorolio bepaalt, zoals alles in de racerij:
MONEY!![]()
Me tooDegene die ik allemaal ken die op het circuit rijden gebruiken allemaal 10W 60 (waaronder ikzelf) dit gaat gewoon goed.
bv Agip Racing of Selenia Racing