Koen
Advanced Member
Advanced Member

Mistlampen doen vreemd.

vr feb 11, 2005 20:19

Heb vandaag de mistlampen terug gemonteerd in de 33. (waren door de vorige eigenaar eruitgehaald omdat ze niet werkten)

Heb bedrading terug aangesloten (originele bedrading en stekkers) maar heb nu het volgende probleem: de mistlampen werken perfect via de schakelaar als ik de standlichten van de auto heb opstaan en gaan ook weer uit wanneer ik de mistlichtenschakelaar uitzet.

Wanneer ik echter de gewone lichten van auto aanzet blijven de mistlampen branden (met of zonder schakelaar). Iemand een idee? De mistlampen krijgen dus automatisch stroom als ik de gewone lichten opzet. :cry:

De relais hoor ik klikken. Deze zat er niet in, maar heb ik terug gemonteerd. (kan je volgens mij toch niet verkeerd steken?) :x

Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken?
Alfetta GTV 2.0
Giulia Nuova
Ducati Monster S4R
Gehad: Alfa 33 1.7 ie
------------------------------
First Rule of Italian Racing: What's behind you, is not important !

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Mistlampen doen vreemd.

vr feb 11, 2005 22:33

klopt hetr ook dat wanneer je dan je lampen uit zet de mistlampen blijven branden?

zo ja moet je ff je schakelaar nakijken en je massa's heb de zelfde storing gehad

gtv 105.21
Full Member
Full Member

RE: Mistlampen doen vreemd.

za feb 12, 2005 09:38

is misschien oftoppic maar ik vind persoonlijk dat iedereen die bij gewoon weer zijn mistlampen aan heeft met een hamer de lampjes kapotmoet slaan zonder ze uit de lampen te halen, dat is wel een van mijn grootste ergenissen op de weg. :evil:

:twisted:
lid nr 00670

bertone gtv 2000 toch nog steeds de mooiste

Koen
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Mistlampen doen vreemd.

za feb 12, 2005 18:19

klopt hetr ook dat wanneer je dan je lampen uit zet de mistlampen blijven branden?

zo ja moet je ff je schakelaar nakijken en je massa's heb de zelfde storing gehad
Mistlampen werken perfect bij eerste stand van de lichtschakelaar: dus aan met mistlichtenschakelaar ingeschakeld en uit met schakelaar uitgeschakeld. Heb het probleem enkel wanneer ik de gewone lichten inschakel. (tweede stand van de lichtschakelaar)
Alfetta GTV 2.0
Giulia Nuova
Ducati Monster S4R
Gehad: Alfa 33 1.7 ie
------------------------------
First Rule of Italian Racing: What's behind you, is not important !

Terug naar “Algemene Technische vragen”