Houdt wel rekening met de passing van de schroefdraad, het is neit veel wat erop komt maar kan niet teveel zodat het lastig draait.Weet iemand een goed adres in de buurt van Den Bosch/ Eindhoven waar ik bouten, moeren en ander klein grut kan laten verzinken en geel passiveren?
Dat is dus hetzelfde systeem als in Veenendaal
@ Alfa T, de door mij genoemde prijzen en hoeveelheden moet je maar even checken
@ Duke, Herenthout is voor mij ook niet zo ver, eens in de gaten houden, doen die ook verchromen ??, of is dat weer een andere ?
Veenendaal is voor mij op de route naar het werk dus ideaal te combineren, en ik heb ervaring met die toko
Om dit onderwerp af te ronden, Ik heb mijn spullen voor €31,00 tot 60 kg. laten verzinken passiveren bij www.alcobvba.be.Eindhoven lijkt mij niet ver van Herenthout (België). Daar weet ik een super adres !
Ik laat daar ook al mijn onderdele verzinken voor mijn bromfietsen. Ze kunnen zowel wit als geelverzinken.
Ik wil je laten raden naar de prijs, maar ik ga je het toch zo vertellen
Ik betaal 30 euro om maar liefst 60 Kg te laten verzinken ! En dat je nu 1 kg bij je hebt of 60, je betaalt gewoon 30 euro.
Ze werken daar met manden. In 1 mand kan 60 kg. Zit de mand vol, dan gaan de rest van de onderdelen naar de volgende mand en betaal je weer 30 euro, ook al zit er maar in de 2de mand een halve kilo. Het mogen geen grote onderdelen zijn zoals het membraamhuis van de rembekrachtiger. Dat wordt apart opgehangen. Ik heb geen ervaring met grote onderdelen. Het bedrijf heet volgens mij Alco en bevindt zich op het industrieterrein van Herenthout.
Afrit 21 op de E 313.