Szyderca

Car kit audio probleem

zo jul 02, 2006 21:43

Hey,

heb overlaatst mijn carkit uit de 166 gesloopt...i just cut the wire nu bleek dat mijn voorste speakers niet meer gingen en de auto nie meer sloot via afstandsbediening :shock:

heb vandaag de print uit de carkit gesloopt en weer aan de kabel in de auto geknoopt ....sluiten doet ie weer, speakers van voor werken ook alleen valt het uit en weer aan .......

iemand enige problemen gekend ermee

moet ik mss niet alle draden weer aansluiten???



Greetz

Lukasz

Gebruikersavatar
LucianoQV
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:11
Locatie: Eindhoven

RE: Car kit audio probleem

zo jul 02, 2006 22:38

Tja wat zal ik zeggen.................... Italiaanse elektronica :wink:
LucianoQV

GT 2.0 JTS
Ducati 900SS i.e.
Cannondale Scalpel

Szyderca

RE: Car kit audio probleem

ma jul 03, 2006 19:31

Hi,

is there nobody that can help me out :(

niemand ooit een carkit uit zijn bella gehaald....
anders moet ik die bij de dealer langsbrengen en dat gaat me weer een honderd tal euro kosten :-)

hope to hear something soon

Greetz

Gebruikersavatar
Remco S
Guru
Guru
Berichten: 1417
Lid geworden op: ma feb 07, 2005 19:08
Locatie: Dronten

Re: Car kit audio probleem

ma jul 03, 2006 20:27

heb vandaag de print uit de carkit gesloopt en weer aan de kabel in de auto geknoopt ....sluiten doet ie weer, speakers van voor werken ook alleen valt het uit en weer aan .......




Waar je de draden in eerste intsantie had door (geknipt) en nu weer aan elkaar hebt gemaakt, is die verbinding wel goed gemaakt, misschien dat die door bv hobbels wel/geen/wel/geen contact maakt
__________
Alfa 156 1.9 JTD 16V 175 pk Squadra
Alfa Giulietta 2.0. 1984

Szyderca

RE: Car kit audio probleem

ma jul 03, 2006 22:07

Ja de verbinding is goed...als de sleutel in de stopstand staat spelen de boxen namelijk allemaal :roll:

en de deuren sluiten heel moeizaam dus een keer wel andere keer gaan ze weer niet open...vreemd verhaal hoor
vanachter in de koffer ligt wel zo'n bakje voor de carkit die de speakers zou moeten muten bij telefoon maar weet er niet meer van
iemand msss..


Greetz

Terug naar “Algemene Technische vragen”