Hallo
Ik ben nieuw hier maar wilde tocht enkele vragen stellen. Ik wil een alfa 75 aanschaffen en dan vooral een 3.0 v6, vanwege zijn dikke bumpers en het heerlijke geluid.
Nu heb ik met enkele proefgereden en vielen mij een paar dingen op: Speling op de aandrijflijn bij gas los laten. Je voelt dan iets de motor/aandrijfas. Is dit normaal en kan het veel kwaad. Verder hoorde ik bij eentje een trilling door de auto van een bepaald toerental. Dit kwam door de aandrijfas zei de verkoper, wat mij logisch leek alleen kan dit kwaad en wat zijn de kosten om het te laten maken?
Verder zat er als enigste wat roest onder aan het achterspatboord aan de voorkant. Tussen de stootstrip en de dorpel. Het leek oppervlakige roest er zat nog gewoon zwarte lak op. Zou dit kwaad kunnen? Wat zijn verder nog kritsche punten?
Verder had ik nog met een rode gereden die technisch volgens mij goed was alleen begon de blanke lak te bladeren op de motorkap. Wat zou overspuiten kosten?
Verder iemand ervaring met Alfaas , zowel positief als negatief (http://www.alfaas.nl/(lrv11mneoovvd555x ... fault.aspx)
Alle andere tips hoor ik graag en alvast bedankt