Ik begrijp jouw reactie, maar misschien heeft Andretti het toch juist?Jammer, dit
Ik bedoel: is het echt zo erg, of maken 'we' ons druk om niks?
Probeer het positief te zien!
Ik begrijp jouw reactie, maar misschien heeft Andretti het toch juist?Jammer, dit
vriend@Allessandro Begrijp jouw reactie wel, en die van Dré helemaal, (Toen ik erover nadacht leek temperatuurstijging en daardoor overdruk een heel logische optie) alleen die reactie die achter de reactie van Dré aankwam (bijvoorbeeld Rees Cees met zijn vriesvak) vindt ik waardeloos. Dat ze dat dan voor het forum café bewaren (waar ik er dan met plezier aan meedoe) maar niet in ieder topic wat gewoon serieus bedoeld is.
Thom
Een sprint heeft een mechanische pomp op het blok. Dat zou dus betekenen dat de pomp de benzine terug naar de tank pompt waar de benzine net uitgezogen is door de zelfde pomp plus dat die pomp ook nog benzine in je carb's pompt. mooie gedachte das gratis rijden je tank stoomt dan op een gegeven moment over.Heb hetzelfde fenomeen bij mijn Sprint.
Enige reden die ik kan bedenken is dat de retourleiding vanaf de carburateurs zorgt voor een overdruk op de tank. De oplossing heb ik echter nog niet gevonden.
klopt niet hoor.De pomp zuigt uit de tank en pompt naar de motor met een overdruk. Een deel van de benzine wordt verbruikt, de rest wordt overgestort via een drukregelaar naar de tank, met de restdruk van de pomp welke niet aan weerstand is verloren gegaan. Als de tank niet ontlucht, kan hierin een druk opbouwen. Bij de meeste auto's is dit niet gebruikelijk.
Dat er ook drukopbouwook door verdamping kan gebeuren, is logisch, maar dit is meestal alleen bij heet weer. Ook hier geldt weer dat bij een goede tankontluchting dit niet merkbaar is.
Ik blijf het jammer vinden van het soort reacties hier. Ook al weet je het zo goed, het zou leuker moeten zijn elkaar te helpen en een uitleg te geven dan een ander voor gek te verklaren
kijk jij snapt hetDat was toch sjezemel on dze rocks met ijs???