is ie dus ook nu ! 'k heb hem er gewoon afgehaald (geintje)Een nieuwe snaar moet gewoon stil zijn onder de juiste spanning.
Helemaal waar...Ik gebruik altijd een stompje van een kaars. Dat houdt ik dan tegen de zijkant en binnenkant van de snaar, geluid wegen kan absoluut geen kwaad.
Deze tip draag ik op aan mijn Opa (helaas te vroeg overleden want hij had meer goede tips)
jep, is de juiste riem. hij staat nu met ong. 1 cm bewegingsruimte bij stevige duimdruk (zoals @@ aangaf) en ik hoor 'm niet meerLet wel dat je de spanning niet te hoog zet, want dit heeft nare gevolgen voor de lagers van de waterpomp en alternator. Heb je wel de juiste breedte van riem gebruikt? Als de riem bijvoorbeeld te breed is dan komen de wrijvingsvlakken tussen riem en polie niet overeen en kan de riem makkelijker doorslippen.
Mot ik ook maar eens aan mijn vriendin vragen om een kaarsstompje over te latenIk gebruik altijd een stompje van een kaars. Dat houdt ik dan tegen de zijkant en binnenkant van de snaar, geluid wegen kan absoluut geen kwaad.
Deze tip draag ik op aan mijn Opa (helaas te vroeg overleden want hij had meer goede tips)