Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: remmen ontluchten 75TS, gaat voor geen meter!!

za mar 26, 2005 23:10

:biggrin: Ik bedoelde het schiereiland in de Zwarte Zee.... :wink:

Andretti Molletti

za mar 26, 2005 23:58

Stroomsnelheid staat los van het aantal liters... bij een lage stroomsnelheid duurt het gewoon langer ...toch?

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: remmen ontluchten 75TS, gaat voor geen meter!!

zo mar 27, 2005 00:47

0.5 bar is niet hoog. "Easybleed"" werkt op dik 1 bar en dat gaat prima. Misschien is je druk wel te laag. :wink: Probeer het eerst eens met 1- 1.2 bar. Niet hoger anders blaas je je reservoirtje op.....

Koop anders bij de automaterialenzaak een easybleed,(Goedkoopst) of een ontluchter die op vacuum werkt (Ca 60 Euro) Bij de laatste heb je wel een compressor nodig die min 8 bar levert.
valt reuze mee: ik gebruik de easy bleed altijd op 1.5-2 bar.
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo mar 27, 2005 00:48

@Andretti: stroomsnelheid staat inderdaad los van aantal liters maar ik ben niet in slaap gevaallen bij het ontluchtingslangetje........ de stroomsnelheid leek me redelijk.
Maar zoals gezegd, na de Paas heb ik weer remvlst en ga ik het gewoon met nieuwe goede zin proberen met een hogere druk.
Ik houd jullie op de hoogte van het resultaat. Heb trouwens nog ff bij de garage nagevraagd hoeveel druk er op hun profi Ate remvlst ververs ketel staat en dat is ook 2 bar plus................. We zullen zien. Ik ben ernstig benieuwd.

Mzzl,

DJ

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

zo mar 27, 2005 00:55

@Maarten: die russen van jouw schiereiland zijn ook ooit op texel terecht gekomen, schijnen onze oosterburen iets mee te maken te hebben..............
Anyhow. om eerlijk te zijn had ik ooit nog nooit van de krim in NL gehoord tot dat m''n ouders in hun hoofd kregen om er te gaan wonen. Mooie omgeving trouwens daar en aardige mensen.

Mzzl,

DJ

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

zo mar 27, 2005 09:54

@Woody: mischien moeten we eens aan jorix vragen om een scheiding te maken dus woonplaatse en werkplaats........ (alfa werkplaats wel te verstaan)

Mzzl,

DJ
lol
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mar 27, 2005 11:34

@Maarten: die russen van jouw schiereiland zijn ook ooit op texel terecht gekomen, schijnen onze oosterburen iets mee te maken te hebben
Als krijgsgevangenen ? Zo hebben d'r ook een paar in de Achterhoek rondgelopen (waardevolle informatie die van generatie op generatie wordt doorgegegeven :biggrin: )

gtv 105.21
Full Member
Full Member

zo mar 27, 2005 11:49

.

ik ontlucht met mijn ezeebleed altijd op bandenspanning is bij mij 2.3 bar nooit geen probleem, ik had een keer hast en 3 bar in de band dat kan dus niet :oops: remvloeistof resevoir vond het niet leuk blies het vlotter er uit.

:twisted:
lid nr 00670

bertone gtv 2000 toch nog steeds de mooiste

Terug naar “Algemene Technische vragen”