Vanochtend is voor de derde keer in 5 maanden de knipperlicht/verlichtingsschakelaar van mijn Sprint overleden......
De 1e keer werkte de knipperlichten niet meer, na wat gezoem en geknetter uit de stengel kon ik alleen nog maar de verlichting van de auto in- en uitschakelen maar geen richting meer aangeven.
De 2e keer was twee maanden geleden, toen viel de verlichting tijdens het rijden in de schemering uit, waarna ik een noodschakeling via een reserveschakelaar op mijn dashboard heb gemaakt.
Omdat ik te lui was om tot nu toe een 'nieuwe' schakelaar te halen reed ik nog steeds hiermee rond, totdat vanochtend de knipperlichten weer begonnen te knetteren en ze nu wederom niet meer werken...
Als ik iets vervelend vind is het toch wel dat ik geen richting meer aan kan geven en de andere weggebruikers dus niet meer op mij kunnen anticiperen...
Maar wat is nu eigenlijk de oorzaak van deze storingen, dit is haast geen toeval meer, al zijn de stengeltjes natuurlijk allen al oud (1983). En zijn die stengels nog ergens nieuw te verkrijgen?