franksud
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 559
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 18:40
Locatie: grootebroek

schroef setjes Marktplaats

za mei 03, 2008 14:46

Ik vroeg me af als er iemand ervaring heeft met de deze setjes

Dat kan toch niet voor dat geld????
Super-Tech schroefset Alfa Romeo 156, 2 jr garantie Advertentienr.:166972985

Terug | Auto diversen > Onderdelen | Alfa Romeo Vorige | Volgende




Meer foto's Prijs:€ 375,00
Datum:03-05-08 13:30
Gezien:0 keer
Contact informatie
Telefoon: 06-23207105
Naam: GTI-TUNING
Woonplaats: Tilburg, Noord-Brabant
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving Kaart



SUPER-TECH SCHROEFSET GTI-TUNING

Super-Tech schroefsets zijn nu ook leverbaar in Nederland met 2 jaar garantie. GTI-Tuning levert als enige in Nederland Super-Tech schroefsets voor veel verschillende automerken.

De schroefset bestaat uit veren en dempers voor verlaging van de voor en achterkant van de auto. Een Super-Tech schroefset verlaagt de auto niet alleen, maar verbetert het onderstel voor een veiliger en sneller weggedrag. Met een Super-Tech schroefset van GTI-Tuning rijdt de auto veel stabieler en het wegcontact is veel beter. De sets zijn uiteraard TÜV goedgekeurd!

U krijgt maar liefst 2 jaar garantie!

Het grote voordeel van een Super-Tech schroefset is dat jezelf simpel en snel je eigen verlaging van de auto kiest, ook als deze reeds gemonteerd is! Verlaging is mogelijk tussen 2 en 11 centimeter. Verstellen gaat gemakkelijk met de meegeleverde stelsleutel.

GTI-Tuning is gevestigd in Tilburg. Sets kunnen verzonden worden of worden opgehaald. Wanneer men vooraf betaald zijn de verzendkosten €7.50 Wanneer men liever aan de postbode betaalt, wordt de set onder rembours verzonden. Rembourskosten bedragen €15,-

Afhalen kan natuurlijk ook. Bel of mail hiervoor even met ons voor een afspraak.

GTI-Tuning levert Super-Tech schroefsets voor de volgende automerken:

Alfa Romeo
Audi
BMW
Citroen
Fiat
Ford
Honda
Opel
Peugeot
Alfa is de best
Nu Fiat Punto EVO(2011)Alfasud 1700 QV (Mean Green Sud) Alfa 33 16V.Alfa 33 Racer,Alfa 33 RED.Gehad, Alfa sudsprint,Alfa 33 1500 QV Verde,Alfa 33 1700 16V QV S,Alfa 155 1800 8V,Alfa 156 Selespeed Alfa 156 Sportwagon,Fiat fiorino

Gebruikersavatar
Stefan J
Full Member
Full Member
Berichten: 299
Lid geworden op: ma mar 05, 2007 19:40
Locatie: emmeloord

RE: schroef setjes Marktplaats

za mei 03, 2008 20:41

supertech is dat niet van die goedkope elektronica spulletjes?
geen ervaring met dit spul in ieder geval, klinkt wel interessant als je aan lowbudget-tuning wil doen maar of het ook net zo veilig is als andere merken...
Nu in bezit: 33 1.5TI een Mito en een transit camper😁

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

Re: schroef setjes Marktplaats

za mei 03, 2008 23:27

Ik vroeg me af als er iemand ervaring heeft met de deze setjes

Dat kan toch niet voor dat geld????
Super-Tech schroefset Alfa Romeo 156, 2 jr garantie Advertentienr.:166972985

Terug | Auto diversen > Onderdelen | Alfa Romeo Vorige | Volgende




Meer foto's Prijs:€ 375,00
Datum:03-05-08 13:30
Gezien:0 keer
Contact informatie
Telefoon: 06-23207105
Naam: GTI-TUNING
Woonplaats: Tilburg, Noord-Brabant
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Beschrijving Kaart



SUPER-TECH SCHROEFSET GTI-TUNING

Super-Tech schroefsets zijn nu ook leverbaar in Nederland met 2 jaar garantie. GTI-Tuning levert als enige in Nederland Super-Tech schroefsets voor veel verschillende automerken.

De schroefset bestaat uit veren en dempers voor verlaging van de voor en achterkant van de auto. Een Super-Tech schroefset verlaagt de auto niet alleen, maar verbetert het onderstel voor een veiliger en sneller weggedrag. Met een Super-Tech schroefset van GTI-Tuning rijdt de auto veel stabieler en het wegcontact is veel beter. De sets zijn uiteraard TÜV goedgekeurd!

U krijgt maar liefst 2 jaar garantie!

Het grote voordeel van een Super-Tech schroefset is dat jezelf simpel en snel je eigen verlaging van de auto kiest, ook als deze reeds gemonteerd is! Verlaging is mogelijk tussen 2 en 11 centimeter. Verstellen gaat gemakkelijk met de meegeleverde stelsleutel.

GTI-Tuning is gevestigd in Tilburg. Sets kunnen verzonden worden of worden opgehaald. Wanneer men vooraf betaald zijn de verzendkosten €7.50 Wanneer men liever aan de postbode betaalt, wordt de set onder rembours verzonden. Rembourskosten bedragen €15,-

Afhalen kan natuurlijk ook. Bel of mail hiervoor even met ons voor een afspraak.

GTI-Tuning levert Super-Tech schroefsets voor de volgende automerken:

Alfa Romeo
Audi
BMW
Citroen
Fiat
Ford
Honda
Opel
Peugeot
Kan wel voor dat geld, zit redelijke marge op dat soort spul. Waar je wel rekening mee moet houden is dat het zeer waarschijnlijk niet lang meegaat en hoe goed het dempt/veert heb ik ook m'n twijfels over. De betere kwaliteit setjes gaan meestal voor het dubbele of meer weg. (met een gezonde winstmarge uiteraard)

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: schroef setjes Marktplaats

zo mei 04, 2008 22:56

Ik kwam ze idd ook tegen voor de Stilo. Met speciale doekjes om het "chroom" te poetsen?!
Kan niet echt uit over de prijs, maar als het prima spul is, waarom ook niet.

Mijn gevoel erover is echter niet zo bijzonder en om het dan voor een familieauto te gaan gebruiken?

:roll:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2461
Lid geworden op: wo feb 02, 2005 13:51
Locatie: Baarn

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 01:24

Het is bende ..... :twisted:
En dus niet vergelijkbaar met echte dempers/veerpoten (ik ga niet de Bilstein of Koni competitie starten - maar het laat zich niet vergelijken)
Echt link wordt het pas wanneer men dit spul monteert en er vervolgens ook naar gaat rijden...

Geen progressie in de veren - enkelvoudige demping....enz enz
En ja - ik zie nogal wat van dat petjes spul - om het met liefde te verwijderen.
Goede demping/wegligging komt van goed materiaal.


Maar voor een snackbarcrossert is het helemaal OK :thumbs:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 08:28

Ik kan zelf voor leuke prijs aan Spax sets komen, maar ook daar weet ik niet van hoe goed ze zijn. Zou ze zelf wel willen overwegen, maar moet wel goed genoeg zijn om mn vrouw mee op pad te sturen (ik ben haar nog niet beu)

http://www.spax.co.uk/
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 08:34

Ervaringen Tec-tuning in een 13 pagina's tellend topic...
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2461
Lid geworden op: wo feb 02, 2005 13:51
Locatie: Baarn

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 10:09

:lol: Goed forum man! :jumping:
Gelukkig ligt zo'n volksfiets orgineel ook al niet ....
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 10:37

Overigens komt de gemiddelde ervaring neer op, wow, 10cm verlaging, och, toch niet zo knetterhard als ik verwacht had, och wat een stuiterbak, die wilde ik nou altijd al.

Mgoed, geen negatieve berichten kunnen vinden.
Mja, zou er iemand durven klagen voor dat geld?
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
bralfa
Guru
Guru
Berichten: 1837
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 16:57
Locatie: Lobith
Contacteer: Website

Re: RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 10:46

Ik kan zelf voor leuke prijs aan Spax sets komen, maar ook daar weet ik niet van hoe goed ze zijn. Zou ze zelf wel willen overwegen, maar moet wel goed genoeg zijn om mn vrouw mee op pad te sturen (ik ben haar nog niet beu)

http://www.spax.co.uk/
Mijn ervaringen met spax zijn gewoon goed!!! Geen idee of die lijn door te trekken is naar de nieuwere kitjes.
Shut up and ride!

Gebruikersavatar
BinnemaTS
Member
Member
Berichten: 239
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 14:06
Locatie: Groningen

Re: RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 11:56

Ik kan zelf voor leuke prijs aan Spax sets komen, maar ook daar weet ik niet van hoe goed ze zijn. Zou ze zelf wel willen overwegen, maar moet wel goed genoeg zijn om mn vrouw mee op pad te sturen (ik ben haar nog niet beu)

http://www.spax.co.uk/
Mijn ervaringen met spax zijn gewoon goed!!! Geen idee of die lijn door te trekken is naar de nieuwere kitjes.
Ik heb ook al meer dan 5 jaar een verlagingsset van spax onder mn 33 en bevalt ook nog steeds prima!
Afbeelding

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 14:24

Spax is prima spul, vergelijkbaar met koni en bilstein etc.

Gebruikersavatar
giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2461
Lid geworden op: wo feb 02, 2005 13:51
Locatie: Baarn

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 17:31

Spax is ook OK! Goede prijs/kwaliteit... :wink:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

franksud
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 559
Lid geworden op: vr feb 23, 2007 18:40
Locatie: grootebroek

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 20:42

Dank u Dank u

Maar heb en setje Bilstein B6 gekocht :
Voor de 156 selespeed :lol:

GR Franksud
Alfa is de best
Nu Fiat Punto EVO(2011)Alfasud 1700 QV (Mean Green Sud) Alfa 33 16V.Alfa 33 Racer,Alfa 33 RED.Gehad, Alfa sudsprint,Alfa 33 1500 QV Verde,Alfa 33 1700 16V QV S,Alfa 155 1800 8V,Alfa 156 Selespeed Alfa 156 Sportwagon,Fiat fiorino

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6909
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: schroef setjes Marktplaats

ma mei 05, 2008 21:00

reactie nummer 11 op dat vwforum is van een voormalig Alfa rijder... :oops: was hier op het forum ook weleens te vinden, nofearcreations oid.

Gaat bij die jongens erom dat de auto laaaag komt, wegligging van een Golf wordt toch niks :lol: . Mag ook niks kosten natuurlijk. :?

Heb vrienden die ook Golfjes hebben en die ook zo'n soort setjes gekocht hebben en die zijn er ook wel redelijk over te spreken. het is in ieder geval beter als de originele oude zooi die eronder vandaan kwam. En voor dat geld kregen ze zelfs garantie.

Als zo'n setje Tuv gekeurd is zou ik het wel aan durven schaffen als het alleen over de veiligheid ging, die Duitsers keuren niet zo makkelijk iets goed... Maar aan echte kwaliteit en vebetreing van de wegligging zit helaas toch meestal een iets ander prijskaartje... :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Algemene Technische vragen”