Oeps, dan heb ik me vergist => jij hebt gelijk!euh de kortste kant is niet met de klok mee ..maar links ..anders moet ik een hele slag maken naar rechts.
Ik heb mijn post maar snel aangepast....altijd gevaarlijk, dingen uit het hoofd roepen....
Oeps, dan heb ik me vergist => jij hebt gelijk!euh de kortste kant is niet met de klok mee ..maar links ..anders moet ik een hele slag maken naar rechts.
nog wat (beetje donkere) foto's gevonden.....
kleine pengatsleutel:
grote pengatsleutel (die moet jij hebben ):
(zie de verschillende bouten => verschillende pendiameters en lengtes )
Oke, mooi werk. Is de waterpomp er in zijn geheel uit gekomen, of heb je hem kapot moeten hakken? In dat geval even goed opletten dat er geen stukjes zijn achtergebleven..Ja, de waterpomp is na veel zweten(2 dagen) eruit gekomen . Wat kunnen die krengen vastzitten zeg ,
Heb het uiteindelijk gewonnen van mr waterpomp ...
Startmotor uitelkaar gehad..spruitstuk opgelapt, stappenmotor, gasklep schoongemaakt.
Valt mij op dat een brandstof slang niet helemaal goed is, hoe kan ik eenvoudig de brandstof afklemmen om deze te vervangen ?
Vandaag ff verder met het vervangen van de distributie.
Als er nog tips zijn dan hoor ik het graag
Iedereen alvast bedankt voor de tips.