Heeft iemand ervaring met het vervangen van de onderste fusee.
ben al bezig met uitboren van de 3 fabrieks bouten.. (6 uurtje maar)
misschien iemand tips..
mee eens, een condoom gebruilk je ook maar 1xLuc, een nieuwe draagarm (inclusief fuseekogel) kost ~95 euro... even voor de bewustwording Zou ik geen gebruikte voor willen.
mee eens, een condoom gebruilk je ook maar 1xLuc, een nieuwe draagarm (inclusief fuseekogel) kost ~95 euro... even voor de bewustwording Zou ik geen gebruikte voor willen.
maar 95 euro?? pfff, in mijn tijd waren ze uit mijn hoofd 68 euro... (lijkt net of ik nu een ouwe lul ben, maar het is maar +/- 4 jaar geleden)
Niemand zegt toch dat jouw optie niet genoemd mag worden?Ik geef mogelijke opties aan. Wat iemand besluit te doen is uiteraard voor zichzelf. Een draagarm van een 33 is niet zo slijtagegevoelig als bijvoorbeeld die van een 155 dus ik kan me best voorstellen dat je er een andere gebruikte onder zet. Scheelt werk en geld, want dat laatste wil ook nog wel eens een issue zijn.
Ikzelf heb bij mijn 155 wel alles compleet nieuw vervangen, draagarmen, schokbrekers, stabilisatorstangen, stuurstangen en kogels. Gewoon omdat ik het goed wou hebben, maar voor mijn 33 zou ik denk ik gewoon in het magazijn duiken