een paar probleempjes/vraagjes m.b.t. de spider veloce die ik graag opgelost zou krijgen:
- de remmen van mijn spider piepen. stoort mij niet, maar m’n medepassagiers maken me er steeds op attent

- het dagtellertje (kilometeraantal)...hoe kan ik dit terug op nul zetten? waar zit dat knopje? zit er wel een knopje?

- als ik de gas loslaat en de motor in toeren laat terugvallen hoor ik soms een paar ploffen (1 of 2) in mijn uitlaat. hoe komt dat en is dit schadelijk of duidt het op schade?
- als ik hem na een nachtje stilstaan wil starten dan is dat vrij moeilijk. het lukt me nooit van de eerste keer.

warm starten is geen enkel probleem.
- toen ik hem net had brandde het generatorlampje regelmatig. m’n batterij bleek toen niet (snel) genoeg meer bij te kunnen laden. er zit nu ongeveer een maand een nieuwe batterij in en ik heb sindsdien geen problemen gehad (alles gedaan: korte ritjes, lange ritjes, trage ritjes en iets snellere ritjes,...). vorige week ook nog de laadstroom van de alternator laten meten en die zat netjes rond de 14. dat was ok dus. nu gaat dat verdomde lampje gisteren weer branden op de autosnelweg na een hele dag probleemloos te hebben getourd. na de autostrade nog een stukje kasseiweg gedaan en als bij wonder gaat het lampje uit! nu denk ik: slecht contactje ofzo?

thanks,
tom.