Gebruikersavatar
LucianoQV
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:11
Locatie: Eindhoven

RE: start problemen 166 JTD

di nov 11, 2008 18:40

HELEMAAL DUIDELIJK !!!!!!!!!!

;-)

Bedankt voor alle uitleg en tips.

MILLE GRAZIE !!!
LucianoQV

GT 2.0 JTS
Ducati 900SS i.e.
Cannondale Scalpel

Gebruikersavatar
LucianoQV
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:11
Locatie: Eindhoven

RE: start problemen 166 JTD

di nov 11, 2008 19:38

1V tussen blok en chassis !!!!!

Waanzin! Ga dus als de bliksem een extra hele dikke massa kabel leggen!!!!
LucianoQV

GT 2.0 JTS
Ducati 900SS i.e.
Cannondale Scalpel

Andretti Molletti

RE: start problemen 166 JTD

di nov 11, 2008 19:41

1V?
das niks man, weet je dat heel zeker? Gemeten TIJDENS het starten??
0,5V is de limiet, maar 1V doet hij het wel mee hoor.

Je meting van 2V op de startmotor is eigenlijk veel erger, al denk ik dat dat een meetfout is?

Wat voor spanning meet je als je massa motorblok t.ov. minpool accu meet tijdens starten?
Die meting moet spanningsval in je massa aangeven.

Gebruikersavatar
LucianoQV
Newbie
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:11
Locatie: Eindhoven

RE: start problemen 166 JTD

di nov 11, 2008 19:45

Dit is de spanningsval als de motor draait. Dus niet tijdens starten.

By the way als ik de extra GND kabel verwijder tijdens dat de motor draait vonkt deze gewoon :-S
Laatst gewijzigd door LucianoQV op di nov 11, 2008 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
LucianoQV

GT 2.0 JTS
Ducati 900SS i.e.
Cannondale Scalpel

Andretti Molletti

Re: RE: start problemen 166 JTD

di nov 11, 2008 19:45

Dit is de spanningsval als de motor draait. Dus niet tijdens starten.
Meet dan maar eens tijdens het starten... dan loopt er dik 100-150 Ampere door en is de spanningsval veeeel beter meetbaar!

Terug naar “Algemene Technische vragen”